Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det min tur til å komme inn på 2.trimester :)

Håper disse tre mnd går like fort som de første! Gleder meg til i sommer hvor jeg har struttemage og kan dra på babyshopping :D

Skal på shopping i morgen med en veninne :) Blir vell mest vindusshopping :) og så skal eg til london om 2,5 uker! med mangen damer fra familien så der blir det en del babytøy kan du si.. heheh.. Synd jeg ikke vet kjønnet før det. Noen som har fått vite det i uke 13-14 ? vurderer privat ultralyd..

Jajaj..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :)

Har ventet på flere fra oktoberklubben :D Skal bli deilig å få litt struttemage etterhvert nå ja, føler i grunnen jeg bare blir tykkere og tykkere for hver dag, men ingen baby mage :( Men er sikker på at om noen uker er den her (14+3) Jeg skal på UL om 4 uker så etter det blir det massssse shopping! Du kan jo kjøpe klær selv om du ikke vet kjønn. Nøytrale farger som hvitt, gult og lysegrønt passer jo begge kjønn :) Tror de kan se kjønn på privat ul så tidlig, men mange ganger de bommer så tidlig har eg hørt :-/

Skrevet

Hei, og velkommen til 2.trimester! :)

Jeg er med på et forskningsprosjekt, og har derfor vært på to tidlige UL'er før den ordinære (som jeg hadde i dag) På de to tidlige, i uke 12 og 14, såg det ut som en liten gutt (2 jordmødre, uavhengige mente dette) Men i dag, 18+3, såg vi helt tydelig at det er en liten jente.

Mitt råd er som følger: kjøp bare kjønnsnøytrale ting til du har vært på den ordinære UL'en. Tilogmed etter den kan man få seg en overraskelse :)

Var selv i London for et par uker siden, og de har mye fint som passer til begge kjønn. Kos deg i London!

Skrevet

Velkommen til 2. trimester! :)

Jeg var på privat UL i uke 13+4, og det var ikke noe problem for jordmora å se hvilket kjønn det var! :) Anbefaler deg å dra på privat UL. Vi fikk se barnet vårt i 2D og 3D, og fikk med oss bilder + en CD med videosnutter fra ultralyden! Er sååå koselig å se på i ettertid, også blir graviditeten mer virkelig. I tillegg målte jordmora barnet slik at vi fikk en mer korrekt termin, samt at hun sjekket at alt var ok med barnet.

Vi betalte kun 500 kr for en halvtime hos jordmoren! Det er det absolutt verdt :)

Lykke til videre med graviditeten, og kos deg med shopping :D

Skrevet

Kan legge til at jeg alle gangene har fått 3D UL. Kjønnsorganene til jenter og gutter kan være helt like på dette stadiet. Så jeg ville tatt det med "en klype salt" uansett :)

MEN det er utrolig kjekt å få se den lille uansett, så anbefaler å gjøre det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...