lillevanilje Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hørt at gravide ikke skal spise løk og salat - jeg hadde ikke hørt dette før og er i uke 32 nå og har spist masse både rå løk og salat. Jeg skyller godt - men er det egentlig ikke godt nok? Noen andre som har noe slikt?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Jeg spiste løk og salat senest i går og er 36 uker på vei:) Har ikke hørt noe om at det er farlig. Men viktig å skylle grønnsaker:)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Det har jeg aldri hørt noen anbefalinger om.. Men har hørt at om du reiser til et sted der du ikke kan drikke springvann skal du være forsiktig med salat, isbiter og andre ting som lages av/skylles i springvann
Babyønske �� Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Før i tiden ble det sagt at gravide ikke skulle spise løk og kål. Det samme med jordbær og skalldyr. De mente visst at barnet ikke ville tåle det etter det var født da. I dag er man gått bort fra dette. Men man skal være forsiktig når man ammer. Ikke holde seg unna, men prøve seg fram.
April11 Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Har ikke hørt noe om det. Vet bare at salaten skal skylles godt! Løken har jeg kuttet ut, men det har med at jeg får sure oppstøtt av den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå