#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Jeg skulle i grunnene legges inn i går for og sette i gang fødselen,men etter mye om og men ble jeg sendt hjem igjen.Var for umoden,fikk modningsakupunktur på sykehuset og hadde masse kynnere og vondt i korsryggen slik jeg pleier og ha under fødslene mine. Legene fant ut babyn var -18%nå og på lørdagen når jeg var inne på føden var den -22%.Hele datasystemet var nede så legene og jm fikk ikke inn og sett hva som hadde blitt skrevet fra jeg var inne på lørdagen(litt surt)Men skal tilbake på torsdagen,håper jeg har blitt modet fort,noe jeg ikke tror. Har prøvd og stimulerer brystvortene,me det ble jo bare melkesøl..hehe. Andre tips til og bli fort moden?
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 jeg leste en plass at orgasme er en måte å bli moden på, men aner ikke om det stemmer?verdt et forsøk i alle fall:)
Roselille Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Å skjønner at det er surt...når man gleder seg sånn...jeg håper du får en gledelig nyhet på torsdag=) Når det gjelder igangsetting, må man kontakte fastlege først eller kan jeg ringe rett til føden og høre? Jeg har hatt et tungt svangerskap, og sykemeldt nesten fra børjan...og vil ha baby nå..er på overtid. Tenkte kanskje du visste? hi...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Hei Aurora! :-) Har tenkt på deg ja....litt dumt at du ikke kunne settes i gang da, men litt positivt at babyen ikke har blitt mindre iallefall! :-) Håper du setter igang av deg selv om ikke alt for lenge for dette med moden eller ikke tror jeg jammen ikke så mye på....;-) Med nr. 3 så var jeg på kontroll en tirsdag ca kl. 12.00, og jordmor sa at jeg ikke var moden... men jammen gikk ikke vannet 22.10 samme kveld og babyen var ute 00.35, så jeg gikk fra umoden til moden og fødsel av meg selv uten noen påvirkning på 12 timer..... Hadde en kjempelett fødsel og babyen ble født i sykebilen! ;-) Klem og lykke til fra
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 til roselille på overtid når det gjelder igangsetting så vet jeg faktisk ikke helt,men nr 1 ble i satt i gang pga av overtid med han,nr 2 ble jeg satti gang på grunn av at jeg spydde hele svangerskapet,gikk ned 10kg og besvimte.No så har jeg hatt et helt fantastik svangerskap,men er pga grunn av at den lille er så liten og masse protein i uringen,lavt blodtykk og lite liv. Men tenker at babyn din kommer vel veldig snart..innen lørdag så har du baby tenker jeg.
Roselille Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Takk for svar aurora=) masse lykke til=) =) =)
♥lykkelig♥ Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Et tips for og modnes. Rikshospitalets tips for og få igang fødsel.. Ha sex og la han komme inn i deg, ligg med sæden inne i deg i et kvarters tid eller noe.. Det inneholder noe som modner mormunnen Dette er vel en av de sikre måtene og få til og modnes på selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå