Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Er det noen som kan hjelpe meg? Har bestandig hadd et så stort sinne, men det har bare blitt verre. Jeg kan klikke a bare en liten ting å jeg klarer ikke å styre sinnet mitt. Samboeren min spør hele tiden hvorfor jeg blir så fort sint for en liten baggatell å da sitter jeg bare som et spm tegn for jeg vet ærlig talt ikke, jeg føler at når jeg først begynner å bli sint så er det liksom noe inni meg så gjør at jeg blir dobbel så sint å det tar lang tid før det går bort igjen.. Dette sliter sånn på forholde at det henger vell på en veldig tynn tråd nå. Så kan noen se hvorfor jeg sliter sånn med sinnet mitt? For hvis det er noe dere finner så kanskje jeg førstår meg litt bedre på meg selv da å kan klare å gjøre noe med det. Født 181091 Håper på svar trenger hjelp fort!
Tante_Esel Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 noen ganger når du føler deg tom, er din første reaksjon å forsøke å fylle tommheten med noe eller noen. Du har kanskje også gått i den vanlige tankefellen og begynner å fortelle deg selv at "jeg blir lykkelig hvis og når jeg får..." Du har kanskje også spurt både venner, og synske... men de gir deg ikke like svar... hvis du føler at de svarene du får er motstridende, bør du prøve å få deg litt tid for deg selv.... se på hvilke situasjoner du blir sint... hvofor er du så sint? får også en følelse av at du har dårlig selvtillitt... du føler kanskje at du er stygg, og ikke noe verdt... kanskje du bør begynne å bruke litt tid forran speilet, og fortelle deg selv høyt at du er glad i deg selv, akkurat slik du er! kroppen din har også behov for å bevege seg mer... mulig dette ville gitt deg utløp for litt av din frustrasjon! Du har sittet inne lenge nok! Kom deg ut i naturen, og få nytt fokus.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Alt du sier er helt sant! Har prøvd en del å få selvtilliten opp men den synker rett ned igjen hvis bare samboeren ser på en annen jente, tenker oij han må synes hun er fin, eller vennene mine er tynne å ser ut som modell, de er dobbel så mye finere enn meg så føler at han er bare sammens med meg nå for vi skal ha barn, selv om han sier hele tiden at e jeg er fin og sexy osv men det kommer et kick i magen som sier at han sier det bare for å være snill at han ikke mener det virkelig.. Men jeg får prøve det, om du ikke har flere alternativ som kan få den opp? Stenger alt inni meg så jeg får ikke pratet ut om ting som plager meg.. Fortiden plager meg så inderlig så jeg klarer ikke å se hvor bra jeg har det nå selv om jeg vet det, bare vi begynner å krangle kommer det opp å han vil jeg skal prate ut men jeg klarer ikke vet ikke hvordan jeg skal få det ut. Moren min sendte meg til psykolog for å prate ut om ting det endte opp med at jeg løy jeg hadde det kjempe bra osv.. Du har ikke noen idee om hvordan jeg kan få bort det gamle å se inn i det nye? Blir så sliten å lei av alt dette å det blir samboeren min å:-( Takk for svar:-)
Tante_Esel Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 klart jeg har raad har gaatt gjennom en god del dritt i livet mnitt selv, og er heller ikke god til aa prate... ikke om det som har plaget meg innerst inne.... Først: Faa orden i ditt hjem. rydd opp, og kast gammel dritt... og for all del vask det bort... det hjelper aa ha et ryddig hjem naar man er en tenker.. man faar liksom ryddet opp og klarnet hodet litt 2: begynn aa skrive ned hver kveld (dette maa gjøres lenge, for aa snu dine tanker) 3 positive ting du har gjort, eller komplimenter du har faatt. 3: naar du føler at de dumme følelsene og tankene kommer: sett deg ned, og skriv det ned... akkurat slik som du føler det,... føsrte skritt er aa vaere aerlig med deg selv, og det føler jeg ikke at du er.... ingen trenger aa lese dette, hvis du vil, saa kan du brenne det opp etter du har skrevet det.... selv foretrekker jeg aa ta vare paa det litt, saa jeg kan lese over det en gang til før jeg liksom blir ferdig med det..... 4: stol paa samboeren din... evt fortell han hva du tror vil hjelpe hvis det ikke nytter hva han har aa si.... lykke til =0)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Det skal jeg gjøre, hørtes kjempe lurt ut:-) Tuuusen takk for du tok deg tid til å svare:-)<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå