LilleMamsen Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Vi har vært 'bråkjekke' og sagt ja til årets høydepunkt, nemlig ferie m vennegjengen og alle barna til Spania i juli. Nå er Lillegull født, og jeg har begynt å bli skeptisk til turen... Planen var at vi kan ta ham m ut om morgenen og ettermiddagene og at han sover inne i kjølig rom midt på dagen. Men, er egentlig alle rutiner etablert ved 4 mnd? Må sikkert regne m å amme fler ganger Ila natta og. Er litt usikker på om all lek og moro Storegull harm de andre barna og all voksenhyggen veier opp for det styret det er å ha med en som er så liten og som vi må ta så mye hensyn til. Noen med erfaring?
kinaputten Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 jeg bor i Spania, en time fra malaga, saa vi har det godt og altfor varmt om sommeren. Min lille er 5 mnd, saa jeg har jo ikke opplevd en sommer med han enda. Men det kommer nok til aa gaa bra bare man tar sine forhaandsregler. Hvor skal dere? Og bare spoer i vei hvis du lurer paa noe
enits40 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror det hadde gått fint å reise med 4 mnd baby, men det kommer sikkert litt an på hvordan babyen er. Jeg ville dratt med lillegutt, men aldri med storebror når han var på den alderen (hehe). Er jo ikke sikkert at du orker å være med på alt det sosiale, men det er kanskje ok å trekke seg litt unna hvis du og baby har behov for det innimellom? Varmt blir det garantert i juli, men da gjelder det vel å holde seg i skyggen og sørge for mye væske. Når det gjelder rutiner, varierer det sikkert mye. Min 4, 5 månding har nå endelig skjønt at natt er natt, og sover også jevnlig i løpet av dagen (ikke på faste tider, da, men etter ca. 2 timer som våken). Jeg har selv planlagt reise i mai. Da unngår vi det varmeste været, og baby er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå