Gå til innhold

Bare timer igjen til UL og oppfølging av Hemtom og forsteranlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

8+2 i dag, sist jeg var på UL var jeg 7+1, fikk høre <3 lyden, det var så fantastisk deilig, vil høre den lyden igjen :-)

Men det var også et svært Hematom og jeg har blødd i 4 uker og 5 dager, derfor fikk vi beskjed om å legge lista LAVT. Fikk beskjed om at Hematomet kunne dra med seg fosteranlegget eller at blodet kunne blø inn i fostersekken.

Jeg X fingrene for en sterk liten spire:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Massevis av lykke til!!!!

Skrevet

oh, håper alt går bra!! lykke lykke til!

Skrevet

Håper det fortsatt går bra med deg!

Min spire overlevde jo den fasen, og jeg blødde allerede fra før innsetting. Etter at de daglige blødningene sluttet har jeg hat to store styrtblødninger - og idag så vi en stor, liten minibaby som snurret rundt, sparket med bena, vinket og suttet på tommelen sin.

Krysser alt jeg har for spiren din!

Skrevet

YES, YES, YES, SPIREN KLORER SEG FAST :-)

Fin hjertelyd og babyen ble målt til 8+1 dag.

I følge barnimagen er jeg 8+1.

I følge babyverden er jeg 8+2.

Opplever dere også at det er 1 dag forskjell på de to sidene?

Men jeg satser på at barnimagen har rett og ultralyden har rett. Vil jo ikke at spiren skal ligge til etters i størrelsen.

Uansett er det jo bare 1 dag det er snakk om, spiller sikkert ingen rolle.

TAKK FOR HYGGELIG TILBAKEMELD :-D

Skrevet

GRATULERER!!! :):)

Så herlig!!

1 dag spiller ingen rolle nei. :)

Gleder meg til jeg skal på ultralyd. :) Håper jeg også får se et bankende lite hjerte. :)

Masse lykke til videre! :)

Skrevet

Takk i gjen jenter og MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN.

Det er så fantastisk at vi har dette fora hvor vi kan dele gleder, sorger, bekrymringer og mange mange flere tanker som streifer oss i assisert befrukting.

MK73 så hyggelig å høre at du har en baby som er kommet seg over den mest kritiske fasen.

Din historie gir meg HÅP!

Takk for at du deler :-)

Gynekologen sier til meg, bare vi kommer oss til den dagen morkaka tar over den hele og fulle situsjonen, så er vi glad. Den datoen er 24.04.2011!

Hvor lenge blødde du?

Jeg har blødd siden 10 dager etter innsetting av eggene og 2 dager før graviditetstesten viste+.

Jeg blør forsatt, 5 uker på tordag. Har hatt kraftige blødninger og 1 hel dag med styrtblødninger. Forrige lørdag kunne jeg ikke forlate huset, på det verste satt jeg 1t og 15 min på do, blodet rant ut av meg, den kom klumper og flak med koagulert blod. (sorry burde advart dere om detaljer). Sånn holdt det på fra 13.00 til 23.00 på kvelden. Jeg sa til samboeren min at har ikke dette stoppet opp til kl 24.00 så drar vi på legevakta. Da stoppet styrtblødningen opp, forsatte jeg å blø "vanlig". Styrtblødningene kom og gikk mellom kl 13 og kl 23.

Jeg er så lei av og blø og håper det snart slutter.

Skal på ny undersøkelse 14.04. men de sier at dersom jeg har grunn til å tro at det ikke er noe liv skal jeg bare ta kontakt med dem for å få det bekreftet/avkreftet. Jeg skal slippe å gå 2 uker å lure på om det er liv. Men det skal være liv om 2 uker og jeg skal ikke har grunn til å tro noe annet.

Uff, dette ble fryktelig langt innlegg.

SORRY OG TAKK TIL DERE SOM LESER ;-)

Det er natt og jeg skal komme meg i seng.

God natt medsøstre :-)

Skrevet

Sa forresten til samboeren min at jeg burde blitt sponset av Libresse.

Fy flate hvor mye bind som har gått med!!! ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...