ElisabethAa Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 overskriften sier vell sitt vist dere har tenkt å prøve noe, det kan vell ikke skade?
flypapir Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Kommer litt an på hvilke råd du mener. Jeg startet med bringebærbladkapsler og modningsakupunktur i uke 34, men dette er jo for å få et enklere fødselsforløp og har ikke til hensikt å starte fødselen. Ellers har jeg liten tro på andre råd enn sex og brystvortestimulering, men da må kroppen være klar og moden hvis ikke blir det kun maserier av det. Dette synes jeg er greit å begynne med til termin kanskje (sex kan man forsåvidt ha hele veien)..
♥lykkelig♥ Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Om man vil kan man jo starte med kjerringråd når man anses og være fødeklar 2 uker før termin. Men jeg var ikke så utålmodig, så jeg startet ikke før 3 dager før min termin som var i går. Men ta de som anses som *trygge* ja.. ikke noe klystèr og slikt.. som kan føre til morkakeløsning og div. Jeg hadde ikke turt og hoppe hoppetau f.eks.. Det må jo røske litt for mye i ting spør du meg.. Sex for og modnes er jo topp, og brystvortestimulering for og stimulere morkaka til sammentrekninger (når du er moden)
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 jeg kommer nok ikke til å prøve noe;) selv om jeg er sliten og lei så er jeg av den mening at babyen kommer når han selv er klar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå