Gå til innhold

Mye sex..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Før svangerskapet hadde vi sex noen ganger i uken, men nå som jeg er gravid, vil mannen min gjerne gjøre det flere ganger om dagen. En gang om morgenen, og en gang om kvelden er et mininum, blir som regel mer enn det også i løpet av ei uke. Problemet mitt er at jeg sjelden har lyst.. Sex gjør fysisk vondt fordi alt er så forbannet følsomt inni der. Har bare spilt med til nå, for ser jo at det gir han mye, men er jo knapt halveis i svangerskapet mitt..

 

Oki, nok hjertesukk, spørsmålet mitt er i grunnen hvor ofte resten av dere gjør det, sånn i forhold til før dere ble gravide? Ser noen sliter med menn som ikke vil fordi de er redde for å skade ungen osv, og er glad jeg ikke har det sånn. Men denne durasellkaninen som vil til alle døgnets tider, går meg litt på nervene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vær åpen om det og si det slik det er. men det finnes jo andre måter å ha sex på enn penetrering dersom du skal tilfredsstille behovene hans ;) og han kan vel ordne seg selv også i ny og ne.

 

men dersom det ikke gjør uoverkommelig vondt for deg, så er det vel greit for samlivets del å ha vanlig sex ukentlig også. Prøv ut stillinger som er mindre vondt.

Bruk glidekremer om så nødvendig.

 

hva som er vanlig er vel periodevis og individuelt hos alle. jeg synes det er viktig i et forhold, og har ikke noe i mot å ha det daglig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...