Gå til innhold

Har tatt Blod prøve ingen spire :/ takk jenter <3

Anbefalte innlegg

hei jenter

ville bare si spesielt til deg -mtp- at jeg har vært hos lege og der var det ingen spire. viste ingenting på blod prøvene :( men ingen TR heller men tror ikke det er lenge til før den kommer. begynt å få ømme bryst og mensmurringer så hun er nokk rett rundt gjørnet.

så igjen tusen takk for at du mtp så på meg :) og dere andre :) vil dere bli spådd så rop ut :)

klemmer <3

Fortsetter under...

jeg får opp at du har en vond erfaring med forhold med det motsatte kjønn. du må gi slipp på de vonde minnene du har om tidligere forhold og gi slipp på de vonde minnene du har fra dine foreldre fra da du var barn. du må puste godt inn og ut for å gi slipp på de negative erfaringene og være klar for å slippe inn nye følelser og slippe inn det gode kjærlighet kan gi deg.

du har gitt for mye av deg selv til andre igjennom ditt liv, du er en gledes spreder og tenker mer på andre enn deg selv, men nå er det på tide å ta vare på deg selv. du må ta deg tid til å hvile og pleie deg. som følge av dette vil du føle deg gladere og fredeligere til sinns og dette vil andre mennesker rundt deg merke godt på deg. :)

Annonse

Annonse

datan hengt seg opp litt her.

Det var litt synd da,har du ustabile sykulser?får opp at spirene vil sitte snart til deg,i mai mnd.

Får du opp om jeg har blitt mere moden-?skal tilbake på sykehuset igjen på torsdagen...håper jeg har blitt modent bra slik at den lille kan kommer ut.

termin 14april jeg 28april 82

hei jenter jeg får ikke tid til å se på noen akkurat nå men kanskje senere idag :) jeg har aldri hatt ustabile syklus før nå aurora :/ så jeg synes det er så merkelig hele greiene her hehe :) men jeg skal se om jeg kan se senere

du er på vei til å gjøre noe du har lengtet veldig etter, du er i tanke prosessen og du er snart i full kjør med det du vil oppnå. jeg vil bare si ta deg god tid og ikke se tilbake og bare gjør det. Jeg får opp Flytting på dere og at dere leter etter ett nytt sted å bo. Flytting vil gjøre dere så mye bedre og dere vil bli mye mer gladere og dere vil få den gode energien opp. jeg får opp at du vil utdanne deg videre og jeg får opp at du bare skal gjøre det som mage følelsene dine sier til deg :)

kula denne var til deg :D

du er på vei til å gjøre noe du har lengtet veldig etter, du er i tanke prosessen og du er snart i full kjør med det du vil oppnå. jeg vil bare si ta deg god tid og ikke se tilbake og bare gjør det. Jeg får opp Flytting på dere og at dere leter etter ett nytt sted å bo. Flytting vil gjøre dere så mye bedre og dere vil bli mye mer gladere og dere vil få den gode energien opp. jeg får opp at du vil utdanne deg videre og jeg får opp at du bare skal gjøre det som mage følelsene dine sier til deg :)

291266, Marit :)

jeg får opp at du er på rett vei til å få ditt ønsketde mål. hold fast ved målet ditt og motstå trangen til å gi etter, eller blidgjøre andre. ikke føl at du må forsvare dine handlinger følg hjertet ditt og gjør det rette for deg :) Nye muligheter er på vei til deg og du utstråler positiv energi. du er redd for at andre skal bli mesunnlig på din nåværende suksess, om hvor denne muligheten vil føre deg:) slipp på vanen du har for å være bekymret så du kan nye ditt nåværende liv. Jeg får også opp at du er veldig emosjonell, slapp av og nyt deg selv og slipp de negative følelsene dine ut gråt litt og få inn de positive energiene inn. :)

jeg får ikke opp barn på deg akkurat nå men spør meg igjen en annen gang så kan jeg se igjen:)

Nussi

får opp gravid i juli og 3 barn tilsammen videre får jeg opp at du er en veldig veldig glad i dyr og at du tiltrekker deg dyr at du kommer nær dem. jeg får opp at det er romantikk i din vei enten en ny flamme eller en du har nær deg nå. jeg får også opp at du har problemer med å binde deg, du må gi slipp på de vonde erfaringene du har med dine gammle flammer og slippe det nye inn. pust godt inn og ut og fortell deg selv at du skal gi slipp på de dorlige energiene du har med tidligere flammer og tenke på ditt nåværende deg og slipp ny kjærlighet inn :)

johmon :)

jeg får opp at du har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. du må ha mer tillit til dine talenter. det vil åpnes nye dører for deg som kan uttrykke dine tallenter mye bedre. du må være ærlig mot deg selv. jeg får også opp at du er bekymret over økonomien din. dette vil ordne seg fort så lenge du er åpen og ærlig med deg selv og sier at du vil klare dette. følg hjertet ditt og du vil gjøre det som er det rette for deg og du vil oppnå målet ditt og slapp av jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...