Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fikk ERROR når eg skulle sende mailen :(

kan se litt nærmere på deg når eg får nye kort i løp av neste uke :) kan legge et legg da å se hva som kommer opp....

:o wæææ 2 år og 2014!!!!!!!!!!!!! IKKKKKKKKKKKKKKKK

må si eg har samme symtomer no som eg hadde med begge jentene da eg var i starten med de :S

Kan og si at vist eg er gravid no så må vi tenke oss godt om, eg er veldig sliten med 2 tette sangerskap 2 åring i hus med TRASS :P og en liten en på 5 mnd som har så lyst å lære seg å snu så blir masse sktring der også :P hehe

Men det er jo kjempe koselig også å se den familien vi selv har laget...

hehe lyst hår :D nåååw men min mann er svart i håret og eg er rød/orange... Men skal si deg en ting eg var også kjempe blond da eg var liten så skal ikke se bort i fra at du ser rett :D

ang kjønn sier noen jente og 2 stk som har sagt gutt.. men ja hadde vert koselig med gutt og tror det selv også :)

Shit kan si og at eg ikke har skaffa pillene mine ennå, men tomell opp eg har sagt til meg selv at zero sex så lenge eg ikke er på pillene... Men noen blir jo gravid når de går på de også :S

Angsten kan vel vere kansje fordi eg ikke har jobb fra høsten av og går akkurat opp økonomisk med min lønning og mine rekninger mens sambo må betale om eg skal ha klær eller unga skal ha det osv :( Derfor eg helst vil vente, også vet eg jo heller ikke om eg jobb fra august av... (kan og legge til at eg fikk svar fra en jobb eg søkte på i 2009, og ja i 2011 kom svaret :P) hallo liksom :P

Kremten og klarne stemmen kan vere det eg har no... no vet ikke eg om du fikk det opp i sammenheng med graviditet, men etter at ungene er lagt seg om kvelden sitter eg masse å tenker og ja bare sitter å tenker... sliten, tenker på økonomien, min søster (har 2 søstere da men hun ene greier seg fint hehe, mens hun andre sliter med narkotika problem) alle sier hun ikke kommer til å slutte, men eg står henne veldig nær og inderst inne vet eg det selv også, men går alltid rundt med det "dette går bra"alle snakker veldig masse om "negativiteten" rundt henne og narkotikaen hun bruker... Men har sagt så mangen ganger til de at det sårer meg veldig når de nevner det så vær så snill og ikke snakk med det rundt om til meg... Det samme går i "nåååh ja no er hun på kjøret igjen" "har du sett henne på FB, hva hun skriver der" "No må hun se å skjerpe seg" "hva tenker hun med" " hun må tenke på guttene sine" osv det eter meg opp innvendig så det kan vere det du får opp der også...

hehe, det er vel alltid en mening å skrive det vi får opp selv om man ikke spør :)

Opplever selv det, og får av og til tilbake meldinger om at det er slik de har det osv og da får eg ofte resten av brikkene på plass, så stiler ofte sp.mål når eg spår...

tsuen millioner takk :D hoff hehe må mane meg opp til å få kjøpt en test kansje :S

hmmm forlovelse glemte eg å svare på...

eg har veldig lyst til det men min mann gir utrykk for at han ikke vil.... får som var aldri over mitt lik, hadde eg fått "den" ringen, eller ja vist du betaler så..

Så får inntrykk at han aldri vil, så i går ga eg opp... Har spurt han så pass mangen ganger men får aldri noe koekt svar bare idioti svar.. så spurte han en gang siste gang i går og da bare begynte han å le, så sa da at dette er siste sjangsen eg gir deg, så vil du igjen en gang i fremtiden får du spør... Eg liker ikke å bli avvist gang på gang.. Frekk som han er, ja han bare lo og sog videre på TV....

hehe skravling liker eg :P kan ikke si eg er noe bedre, har jo laget et helt novelle brev til deg så blir inponert om du gidder å lese det ... hehe...

Kan se nærmere på deg når eg har fått korta hjem :P Om du vil :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143078338-athina-svare-deg-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe liker lange brev jeg, er jo så sjelden man får det nå til dags, er jo bare regninger eller reklame :-))

Den angsten jeg fikk opp kan godt være den altså, for det er ikke sånn angst at 'ååå jeg må kjøre gjennom en tunnel' Og når du har så mye på dine skuldre så skjønner jeg godt at den er der. Hadde nesten vært rart om du ikke hadde den...

2014 synes jeg er ett fint år jeg, passer jo bra at den lille blonde gutten skal ha på seg dress ;-) Men jeg så det altså, og det passer og hvis det er flere enn meg som ser at du er fruktbar nå så må du virkelig knipe igjen, for som jeg sa han er skikkelig klar for å komme nå om han da ikke er der :-P

Men er rare når det gjelder forlovelse eller giftemål, men det kan være at du 'kastrerer' han litt med å være pågående med dette. Kan godt være at han selv tenker på det, men at han blir full av faen å skal gjøre dette på sin måte altså - for kjole hadde du på og gift ble du ;-) Men kanskje ikke i ett stor kirke bryllup, kan bli ett annet alternativ :-) Håper du fikk litt ut av det jeg så på deg i allefall selv om jeg friker deg litt ut her hehe

Krysser fingrene for det ene og det andre når det gjelder deg jeg hehe, så kan du prøve deg på meg når du har fått de nye kortene :-)

leo har sett graviditet på meg no og BAE har sett graviditet på meg juni...

Tror ikke eg vil bli spåd mer ang graviditet, får jo helt NERVER her :P

hoff fu har vel rett, eg kaster meg over han når det gjelder det ja, men no har eg sagt stopp på det så vil han spør han vil han ikke så lever vi slik vi gjør i dag :D

eneste eg ikke liker er 2014 dress og angst... vist du tenker likt som meg der...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...