Gå til innhold

endelig fått roet meg etter en UL:-)

Anbefalte innlegg

nå har vi vært på en super tidlig UL. og hadde et aktivt lite knøtt inni magen. den drev med litt morgen gymnastikk hihi så utrolig spørtt å se det på skjermen:-) nå skal jeg ikke bekymre meg for en stund. er visst vanlig med små blødninger i denne tiden:-) er også en uke lenger enn vi trodde. Lykke! hihi måtte bare dele dette :-)

Fortsetter under...

så gøy :-) ja lille knøttet drev skikkelig med gymnastikk. og hjertet slo som bare det. vi tom en ligenende liten fot som sparket ut til siden en gang :-) også fikk jeg vite at jeg var en uke lenger enn jeg trodde :-) 9+2 idag ! Lykke Lykke!

Hurra! Så glad på dine/deres vegne! Vi var også på supertidlig ul i forrige uke (7+1) pga blødninger. Og der så vi et lite hjerte slå! Så deilig! Gyn sa at blødningene kom fra livmorhalsen og ikke fra livmoren. Jeg fikk også se dem på ul'en, så det beroliget meg mye.

Denne uka har jeg hatt et par bittesmå igjen, men trøster meg med at vi har sett både blod og hjerte, så jeg klarer å ikke frike helt ut, heldigvis.

Sjansene for at alt skal gå bra når man har sett hjerteaktivitet er veldig gode etter det jeg har forstått. :) hurra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...