Gå til innhold

urolige ettermiddager og kvelder.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa mi på 8 uker har den siste uka vært urolig på ettermiddag og kveld, griner masse og spenner kroppen.. ingenting hjelper, ikke puppen en gang. helt til hun må gi tapt for søvnen, men

våkner etter kanskje 10 min og setter i gang igjen.. har ikke vært sånn før nå! men sovner for natta og sover godt hele natta (opp for å spise to ganger da men sovner fint igjen etter måltid) Det er den perioden mellom kl 17 og 21 som virker slitsom for henne... tips til hva jeg kan gjøre? synes det er litt drastisk å behandle som kolikk....med minifom ol.. hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha kjørt på med minifom.

Er det mageknip hun har så kan det lette det veldig for henne.

Skrevet

jeg har hatt det helt likt og for oss hjalp det (tror jeg) at jeg drikker fennikel te, på ettermiddagen :) Har ikke holdt på så lenge, så er ikke helt sikker på at det er det som fungerer, men tror det :)

Skrevet

Når jenta mi drev på slik så slet hun ofte med luft. Det som hjalp var å massere litt på magen, gjøre syklebevegelser meg bena hennes og pumpe bena henne rolig opp mot magen og i sirkel etter klokka over magen. Etter en kombinasjon med dette så kom lufta etterhvert ut og hun klarte å slappe av og sove. Kanskje det kan hjelpe dere?

Skrevet

takk for svar:) nå har jeg kjøpt fennikelte og ammete, prøver dette først! så skal det masseres i kveld:)

Skrevet

Sånn har frøkna mi det også, hun er 10 uker i morgen, og har holdt på sånn i 4 uker nå faktisk. Hun kan holde det gående hele dagen enkelte dager, har så vondt av henne stakkar og blir så sliten... Vi har gitt fenikkelte lenge, jeg drikker ammete selv og hun får Miniform... Men det er bare til å prøve, vi snakket med helsesøster og det er helt greit å gi disse tingene om de hjelper:) Det virker bittelitt på den måten at hun blir enda verre når vi ikke gir noe... Masserer og sykler flere ganger til dagen... Men håper det funker for dere, lykke til!!

Skrevet

Hei!

Akkurat sånn holdt min lille på også, så fælt når ingenting hjelper! Føler seg så hjelpesløs..

Vi dro til kiroprakter, og allerede etter første behandling ble hun MYE bedre :) Etter et par behandlinger forsvant det helt, plutselig fikk vi en mye blidere og roligere baby :)

Anbefales på det sterkeste!!!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...