Ella_Bella_Snupperella Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Var ikke helt slik jeg hadde forestilt meg oppløpet til fødsel! Har hatt nesten 10 dager med maserier hver natt, men så plutselig har det blitt stille om natten og jeg sover så godt som gjennom natten med et par turer på do og noen oppvåkninger for å snu meg! Ser ut som kroppen tar en pause for å la infeksjonen heles. I dag er hvertfall formen bedre enn igår, og igår var bedre enn dagen før... Så det går jo rette veien sånnsett! Men nå har som sagt også storebror blitt syk! Nesten 40 i feber, slapp og kosete! Går helt greit å passe på - ikke noe høyt tempo i det heletatt! Men kjenner vi skulle begge sovet mer og går og venter på hviletiden hans med stor iver! Litt betenkt på hvordan det blir for snuppa når hun kommer ut om det er mye basilusker i huset! Pappa har sikkert fått det til da, selvom jeg og storebror nok er på bedringens vei! Håper hun får nok av antistoffer fra meg før hun kommer eller i melken at hun klarer å holde seg frisk! Nyfødt med feber blir nok ikke noe stas!! Håper dere andre holder dere friske og raske og at formen min tar seg opp snart så det blir fødsel og baby i hus!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå