78girl Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 ...en dag over termindato og venter i spenning på at noe skal skje. Når jeg var på do nå kom det MASSE slim...gul/hvit/blank (ikke noe blod)...og som sagt ganske så mye!!! (...sorry detaljene, ja...) Kan dette være slimproppen?
♥lykkelig♥ Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Det kan det være. Hos meg for akkurat en uke siden, skjedde det samme. MASSE blankt slim ikke noe blodspor! Er en dag over termin jeg også!
78girl Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 ......å nei, da ligger jeg jo en hel uke etter deg, da...og føder sikkert en hel uke etter deg!! Hehe....neida, vet det ikke nødvendigvis er tilfelle altså, må bare tenke ting NEEEEED sånn at jeg ikke håper for mye. Jeg "satser" på den runde datoen 30.03 jeg nå.... ;-) Håper det skjer noe snart....krysser fingrene for at vi snart får litt vondt begge to. :-D
marushka Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jepp, det kan det. Akkurat sånn har det vært for meg i hvert fall - to ganger. Og vannet har begge gangene gått under et døgn etter at det kom masse løst slim. Ikke for å skru opp forventningene for mye da, det er jo individuelt selvsagt hvor lang tid det går. Lykke til!
78girl Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 ...oooh...det hørtes lovende ut, marushka! :-) Takk takk!
78girl Skrevet 30. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2011 ...himmel, da, hvor mye ekkelt slim finnes det "oppi der"...? Har hatt masse slim i går, pluss i dag har det vært mer hvitt - og i på kvelden i dag kom det litt friskt blod i det... Litt vonde murringer og litt blod i slimet....kan dette være tegn på at ting skjer snaaaart??? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå