Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Er det liksom best å komme fortest mulig i gang med det så barnet blir vant med det liksom? Mine barn har liksom alltid ligget i sengen sin på sykehuset, eller blitt bært av alle som er på besøk eller meg/mannen Har ikke erfaring med bæresjal, men har kjøpt et nå, så jeg er veldig spent. Og håper jo veldig at tulla liker å ligge i det, da.
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Hei Jeg tenker det samme som deg. Sto å holdte i sjalet i går, men ble lagt tilbake i skuffen..hehe. Jeg hadde en meitai til forrige, men ble lite brukt siden det var høstbarn. Nå håper jeg jo at det blir mer bæring i vårsola Kanskje pakke det?
mmagdalena Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Hei igjen Tror jeg hadde latt det ligge. Jeg brukte diverse bæring på forrigemann, men kjente ikke jeg hadde bruk for det på sykehuset. Blir liksom så uforutsigbart med mat og soving og skifting og sånn i begynnelsen likevel...Men lykke til med bæring, gleder meg til å kjenne en liten baby inn mot brystet, godt og varmt og nært =)
kine38 Skrevet 30. mars 2011 #5 Skrevet 30. mars 2011 Jepp, min skal med! Kjøpte den først når gutten min var et par mnd og har brukt den mye. Tenker på hvor mye vi bærte han rundt de døgnene vi lå på barselhotellet og tenkte i ettertid at den hadde vært god å ha. Selv om han kun veide 3100 gram, er det jo tungt i lengden. Skal vaske min nå og legge i bagen, har termin om 5 uker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå