Gå til innhold

Akkurat nå hater jeg meg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har meldt meg opp til privatist eksamen i norsk og naturfag påbygging! Og skal opp om en mnd! Har ikkje opna boka en gang:( Huff, har dere tro på at jeg kan få stå karakter om jeg jobber som ne helt nå??

Trenger sårt noen som har tro på at dette skal gå bra!

Er jo ganske stort fag i norsk..:/ Og naturfag er det jo en del forsøk som jeg ikkje får praktisert..:(

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Ok, nå har du 4 uker på deg! Sett av minst 2-3 timer hver dag og fokuser på lesingen. Lov deg selv en liten gevinst hver kveld, kanskje avslutte med en god film, litt ansiktsbehandling på badet eller en liten sjokoladebit! ;-) Nå vet jeg ikke hvor mye avlastning du får hvis du er hjemme i permisjon, men dette går bra! Stå på! Det er mye jobb i 4 uker, men etter disse ukene så er du ferdig!

Skrevet

Jeg er i full jobb, så er ikke hjemme før 15.30. Begynte å jobbe 6 uker etter fødselen(50% jobb frem til mars).. Og da vil jeg være med lillegutt til han legger seg. Men får heller kutte ut tv'n de neste ukene, lillegutt legger seg halv 8 tiden hver kveld (også etter ny tid). Så må bruke kveldene på lesing. Og heller kose meg litt med tv titting i helgene. Nå begynner jo mannen i ny jobb på mandag, og jeg vil ikke ut igjen i permisjon før jeg er ferdig med læretida mi i oktober. Så det blir noen tøffe uker nå. Men jeg skal klare det!

Vi har planlagt permisjonen vår, slik at lillegutt ikke skulle i barnehagen før han var 2 år. Men så måtte mannen slutte i jobben sin, for de legger snart ned. Nå har han fått seg en ny jobb, og da kan han ikke ta permisjon. Men vi har noen fantastiske foreldre og svigerforelde som hjelper til med barnevakt når vi begge er på jobb! De er helt fantastiske.

Men jeg får se frem til slutten av året, da har jeg kanskje tatt allmenn påbygging, og bestått læretida mi! Dette skal jeg bare klare!

Skrevet