Gå til innhold

Hvordan gikk det med dere som har morgenfugler da vi gikk over til sommertid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent på å høre hvordan det har fått med dere andre:) Snuppa mi har lenge hatt for vane å ville stå opp i 5-tiden (gjeeesp), men nå etter vi stillte klokka har hun sovet til mellom 6.30-7.30 og jeg nyyyter det så lenge det varer! Det skal sies at hun var begynt å sove litt lenger enn til kl. 5 noen dager før vi stilte klokka, den kunne gjerne være hall6... Men likevel, dette er som å leve i to forskjellige verdener:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

merker eggentlig liten, eller ingen forskjell. Hun har aldri stått opp kl 5, nattatid frem til 6 i heimen. :) Men alt mellom 6 og 7 har vi stått opp, hverdag som helg. Første natta sov hun til 08.15. Men det var kun den natta og ja. Står forstatt opp mellom 6 og 7.. :)

Skrevet

her har det vært vanlig å våkne seks mens nå sover de til 730. jeg nyter det også så lenge det varer:) de legger seg klokken syv som de alltid har gjort så ergo en time halvannen mer med søvn.

Skrevet

I dag sov vi til HALV 9!!

Er det ikke herlig.. Har hatt for vane å våkne 6.00-7.00 lenge nå. Har etter vi stilte klokken ikke våknet før 8.00 (utenom når jeg har måttet våkne han for å levere han når jeg skal på jobb).

Håper det fortsetter slik :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...