Phoenix1 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 Hurra!! Rugedag 14 etter innsett av fryse-egg og positiv test i dag!!! E helt sjokkert og vannvittig glad!! Hadde egentlig ikke spesielt troen på disse fryse-eggene mine...men jaggu.... Enn det...et egg som har lagt i frysen i godt over et år...tines opp og settes tilbake...og bare fortsetter å leve videre...utrolig... Masse lykke til alle sammen!! Klemmer
Snupperella81 Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer så mye:-D. Ja det er egentlig ganske så utrolig at det går ann:-).
LykkeligSomMamma Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer så masse! Sikkert en hardfør liten eskimo:)
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer så mye :) Skal også igang med mitt 2 fryseforsøk nå i neste mnd. begynner på Progyna ikveld, Så inn til UL den 7/4. Spennende tid dette her. Lykke til videre.
dincene Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Grattis! Artig! Jeg er i gang med ferskfosøket mitt. Begynne på sprøyter i morga tidlig og UL den 08/04.
Phoenix1 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2011 Tusen takk!! :) E så utrolig glad!!! :) Håååper alt går bra og at spiren holder seg der inne i 9 mnd. :) Masse lykke til dere som holder på. :) Sender masse positiv-test-baby-spire-gullegg-støv deres vei!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå