håp_84 Skrevet 29. mars 2011 #1 Skrevet 29. mars 2011 En litt forsiktig tilbake melding til dere kjekke og ikkje minst flinke "spådamer"!!!!! Testen i dag vart positiv!!!tjohooo;) litt svak men godt synlig og kom raskt;) så tusen takk til mtp,auroa,beskyttet av engler og athinas,dere fikk rett;) og har eg glømt noen så beklager jeg d...er litt oppspilt:) får dere opp noe ang .graviditeten så hadde d vert kjekt:) stolt klem:)010584
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 gratulerer så masse Får opp at svangerskapet kommer til å gå bedre enn forventet.. seff sliten og ondt i rygg og muliges bekkenløsning på slutten Får opp sykemelding på deg så kansje du vil bli fort sliten... Ikke noe enn sliten eg får opp på Sykemedinga Kos deg i svangerskapet:D
håp_84 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2011 Tusen takk for svar igjen;)hadde veldig bekkenløsning sist gang m jenta vår men håper d berre blir på slutten da:) spennende detta:)d hørtes jo lovande ut;)
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 kan se på deg igjen når eg har fått nye kortene, håper å få mer opp med de enn de eg har no.. De er begynt å tulle seg son etter eg begynte igjen
HOPE08 Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 GRATULERER HIPP HIPP HURRA så morro da tusen hjertelig for tilbakemeldingen så kjekt at jeg hadde rett stolt hehe kos deg sååå masse med graviditeten masse varme klemmer til deg ps får opp gutt
håp_84 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2011 Tusen takk:)er jo tidlig enda da men:)håper håper at spiren holder seg fast:) så begge ser gutt ja,spennande d:)ja mtp du kan gjerne få spå meg når du har fått di nye korta dine:)syns d e veldig kjekt og dere er jo sååå flinke og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå