Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En litt forsiktig tilbake melding til dere kjekke og ikkje minst flinke "spådamer"!!!!! Testen i dag vart positiv!!!tjohooo;) litt svak men godt synlig og kom raskt;) så tusen takk til mtp,auroa,beskyttet av engler og athinas,dere fikk rett;) og har eg glømt noen så beklager jeg d...er litt oppspilt:) får dere opp noe ang .graviditeten så hadde d vert kjekt:) stolt klem:)010584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse :D

Får opp at svangerskapet kommer til å gå bedre enn forventet.. :) seff sliten og ondt i rygg og muliges bekkenløsning på slutten :)

Får opp sykemelding på deg så kansje du vil bli fort sliten... Ikke noe enn sliten eg får opp på Sykemedinga :) Kos deg i svangerskapet:D

Skrevet

får opp gutt på deg :)

Skrevet

Tusen takk for svar igjen;)hadde veldig bekkenløsning sist gang m jenta vår men håper d berre blir på slutten da:) spennende detta:)d hørtes jo lovande ut;)

Skrevet

kan se på deg igjen når eg har fått nye kortene, håper å få mer opp med de enn de eg har no.. De er begynt å tulle seg son etter eg begynte igjen :(

Skrevet

GRATULERER :D HIPP HIPP HURRA :D

så morro da :D tusen hjertelig for tilbakemeldingen :) så kjekt at jeg hadde rett :D stolt ;) hehe :) kos deg sååå masse med graviditeten :D

masse varme klemmer til deg :D

ps får opp gutt ;)

Skrevet

Tusen takk:)er jo tidlig enda da men:)håper håper at spiren holder seg fast:) så begge ser gutt ja,spennande d:)ja mtp du kan gjerne få spå meg når du har fått di nye korta dine:)syns d e veldig kjekt og dere er jo sååå flinke og;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...