Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Tirsdag 29. Mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over her, må vel skje noe snart..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo kjempe spenende :) her er det nå 86 dager igjen og hopper derfor inn hit i dag :-D

Skrevet

40!!!:) da regnes jeg vel som høygravid.... Føles også slik ;)

Skrevet

16 dager til termin, og det er jammen ikke lenge. Fødte 4 dager over sist, så da er det sikkert ihvertfall 20 dager igjen... men tiden går så fort så fort!

Skrevet

16 dager igjen. Gikk 2 dager over sist, regner egentlig ikke med at det skjer noe før termin.

Skrevet

80 dager igjen. Føles som en liten evighet men det går iallefall riktige veien!

Skrevet

En uke over termin! Gi meg styrke!!!!!!!

Skrevet

50 dager igjen, hipp hurra! Nå går vi mot slutten....

Skrevet

26 dager igjen her :)

Skrevet

Her er 39 dager igjen.gått over begge ganger tidligere,så bare å vente og se.gleder oss utrolig masse til å møte vår lille prinsesse :)

Skrevet

3 dager til og helt stille på fødselsfronten etter mye aktivitet de siste 2 uker! Har nok med at jeg har fått halsbetennelse og kroppen driver å prioriterer annerledes tror jeg!

Skrevet

38 her :) Men kjennes nå ut som hu kommer snart, hatt rier i mange timer i natt...dabbet av litt, men kjennes ut som det driver å tar seg opp igjen nå....hm..

Skrevet

24 her i dag,nermer seg nå,men bi det keisersnitt e det bare 13....

Skrevet

37 dager... tiden flyr!

Skrevet

26 dager igjen, men kjenne at han kan bare komme.... lei av å vær tung å gravid nå!

Skrevet

46 dager igjen!! syns egentlig ikke det er lenge siden det var over 90!

Skrevet

4 dager over her :) Takene som var inatt roet seg og nå virker fødselen nok en gang veldig langt unna...

Skrevet

24 dager igjen :)

Skrevet

18 dager igjen til termin. Men sannsynligvis maks 7 dager igjen til jenta er her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...