Gå til innhold

fødsel

lykkelig fødeklar*aprilspire

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste dagene har jeg hatt menssmerter både natt og dag..jeg våknet nå mellom 02 og 02.15 med mensverk, sterkere enn vanlig og smerter i ryggen. 02.18. 02.23, 02.28, 02.35 osv....kommer takene,,er dette rier og starten på en fødsel?

har stått opp nå og skal følge med på rieteller..spennende!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godt å si.. Er takene smertefulle, gir de seg når du dusjer?

De kommer jo hyppig, så for meg kan det høres ut som rier..:) Spennende hvertfall, får håpe det tar seg opp!

Her har jeg også våknet med menssmerter inatt. Første natta jeg ikke har sovet godt, utrolig nok. Har tak, men ikke fått helt taket på om de er regelmessige eller ikke. Har også mye mensverk imellom. Nå har jeg stått litt i dusjen, så får vi se om det kommer nye tak eller om det hele dabber av...:)

Lykke til videre, håper det blir fødsel på deg!:)

Skrevet

Lykke til jenter, håper det tar seg opp!:) Ligger selv med tak og mensverk, men ligger bare å kjenner på det. Tror nok jeg vet helt sikkert når detvirkelig er i gang. Hadde ikke gjort noe om det startet ordentlig, ikke bare lure meg...

Skrevet

takk for svar=)

de er smertefulle, men ikke hver gang..litt slik at "oi nå er der en", mens den neste er slik "au der kom i alle fall en"... så noen er vonde mens andre er mer som kynnere(har hatt mye av det hele veien). er så spennende! men våknet av disse vonde takene og ikke at jeg måtte på do...

spennende med deg også da om det skjer noe=) krysser fingrene=)

og nei, har ikke prøvd dusj, men får se om jeg gjør det;)

lykke til=)

Skrevet

skjønner godt hva du mener;) er det jeg er litt redd for, at det ikke starter, for jeg har liksom ikke helt den følelsen..får prøve å legge meg igjen og se hvordan det går....;) ville ikke vekke sambo så derfor stod jeg opp.

lykke til=)

Skrevet

Moro at vi er flere som sitter oppe og venter på mer smerte...:) Mine har også vært litt som dine, lykkelig. Noen mer smertefulle enn andre.

Her kommer de nå med drøye 10 minutters mellomrom og varer i ett minutt ca, men sammentrekningene er nok ikke smertefulle nok og jeg tipper de vil dabbe av utover nå. Verket jeg hadde mellom sammentrekningene i sta har også gitt seg etter dusjen. Er vel som de sier, at nr.3 er en luring som akkurat nå driver og lurer mamman sin...:)

Skrevet

Kan vel ikke være mange slike netter igjen for oss nå vel. Går vel på overtid du også Flypapir? Kan jo hende kroppen vil vi skal forberede oss på nattevåk? Ikke vet jeg, er førstegangs... Ligger nå her å håper på litt mer action, he he.

Skrevet

Ikke godt å si hvor lang tid som er igjen :)

Jeg er 4 dager over termin, så blir mye venting for tiden ja. De to andre har kommet 13 og 15 dager over, så er jo på en måte forberedt på at ventetiden blir lang. Allikevel så har jeg et håp om å føde litt før denne gangen..:)

Får håpe du får mer action enn meg, for her tar det seg ikke noe opp hvertfall. Får vel prøve å sove litt før jeg må opp igjen om et par timer. Du har en utrolig spennende tid i vente, lykke til spent!:)

Skrevet

koselig å se at det er flere som sitter oppe=) jeg gikk og la meg igjen inatt og fikk sove en times tid. murringene er her fortsatt og noen rier eller kynnere, men ikke som inatt, så er vel bare maserier eller lureri tenker jeg:o)

hadde igrunn håpt det skulle ta seg opp, men det er fortsatt to uker igjen så litt tidlig å begynne å håpe=)

Skrevet

Takk for det:),

Lykke til du også, er vel like spennende hver gang?

Var bare lureri her også... Sluttet seg etter ett bad og litt nattmat. Ligger nok mye og kjenner etter ekstra vondt også, er så utrolig spennende:)

Kommer mye slim da, men ikke noe blodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...