Gå til innhold

Voksne mennesker med ufattelig mange skrivefeil..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bør man da kanskje merke innlegget sitt med hvilken diagnose man har, for å få ned blodtrykket på enkelte hissigpropper?:-)

Vil tro at det er endel voksne her inne med lese og skrivevansker. Bra for dem å være på diverse foraer for øve på lesing og skriving.

Hva med tastefeil?? Like irriterende??

Du må jo bare irritere deg, for det plager ikke meg. Jeg skriver uavheng av mine skrivefeil ( og ja jeg har dysleksi)...

Men noen enkel spørsmål:

1) hvordan det du at den som skriver ikke har dysleksi, eller lese og skrivevansker? Kan jo hende at du da irriterer deg helt uten grunn..

2) Hvordan tror du det føles for en som meg når du klager over skrivefeil..?

For de fleste av oss føles det faktisk begrensende! Vi unngår gjerne å skrive, hvis vi ikke må.. Selv om du skriver det gjelder ikke dyslektikere så føler vi oss rammet. Du kan mest sannsynlig ikke se på min tekst om jeg er "sløv" eller har dysleksi når jeg skriver feil. Altså har du dømt meg.

Annonse

Helt enig, Solsikke. Jeg er klar over at det finnes dysleksi, men jeg mener også at det er ganske mange andre som burde skjerpe seg grundig. Ganske mange skriver dårlig fordi de rett og slett ikke har giddet å lære seg det ordentlig. Aaaarrg. Noe så irriterende.

V må ikke glemme at det finnes mennesker fra andre land også. De må få øve seg på språket de også.

Men jeg irriterer meg uansett hvem det er jeg da og kommenterer en gang i blant. I innlegg som virker ondskapsfulle og usympatiske. Ikke normale innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...