Gå til innhold

Da er BIM treffet i Oslo flyttet fra tirsdag 29 mars til Onsdag 5 april .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det passet så dårlig for mange på tirsdag , så flytter jeg det til Onsdag 5 april i håp om at flere har mulighet til å bli med :)

Skal vi si peppes nederst i Karl johan kl 18 ?

Gleder meg til å se dere :)

Skrevet

Hei!

Har ikke fått vært på nett i dag, så jeg stod på peppes kl. 18.00 jeg da.

Kan ikke 05.april, men dere får kose dere..

Skrevet

Åhh, det var dumt at du ble stående da allimac82. neste gang så får vi kanskje gi ut telefonnummeret vårt så det er lettere å gi beskjed hvis det er noe?? det velger man jo så klart selv :-D

5. april er tirsdag. Mener du onsdag 6.4 eller er det tirsdag 5.4 ?? er det tirsdag så kan jeg ikke, men onsdag ser ut til å passe bra:-D

Skrevet

Uff da , allimac 82 .Sorry , siden vi var så få ,tenkte jeg det var bedre å finne en annen dag ..

Mener Onsdag 6 :)

Skrevet

Det går bra. Pleier egentlig å sjekke hver dag, men var på jobb så hadde ikke nettilgang. Men jobber i Karl Johan, så det var ikke lange turen ned til peppes da. Skal se om jeg får vært med i og med at det var 6. april:)

Skrevet

Hei! Jeg er ny her, så tenkte dette var en fin mulighet:) Kan onsdag 6.april...ser det ikke er så mange som har svart, flere som kan?

Skrevet

Hei :)

jeg er egentlig litt uti juni, men tenkte jeg kunne slenge meg med dere likevel :) Fint å ha noe å ta seg til, og noen å glede seg sammen med i disse dager!

Skrevet

Det var synd solstråle85 :(

Velkommen skal du være Maiaa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...