Gå til innhold

Var på tidlig UL idag <3 lykke <3

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL idag. Litt av en opplevelse :) så mini me for første gang <3 men har bomma med noen dager på hvor langt jeg er komt, så nå hører jeg plutselig til i november klubben. Men kommer nok til å henge litt her selvom, føler meg hjemme her :) er 8+5 idag :) og alt bra med spiren, og blødningene jeg har hatt var ikke farlig :) logisk forklaring. Fikk til og med vite at det er under 5 % sjanse for at det ikke skal gå bra nå. Lykke :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143077469-var-p%C3%A5-tidlig-ul-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8+6 idag. Trodde jeg var lengre, så terminen flyttet til 4 november, istedenfor slutten av oktober.

Er første gangs gravid så dette er veldig spennende nå :) var fantastisk med ul, da så jeg at det virkelig er noe det inne :) fikk ca 20 bilder fra ul med meg på Mail. Var veldig fornøyd med han legen, kostet en del men var virkelig verdt pengene :) jeg har ikke fått time til ordinær ul enda, blir sikkert i slutten av mai kan jeg tenke meg. Gleder meg allerede :)

Virkelig noe å glede seg til folkens :)

Dette var gøy å høre!! :D kjempe kjekt!

Jeg tenkte at det hadde vært kjekt å samle bergensjentene fra både oktober og november på bim treff. Evt sept og.

Gleder meg til treff :)

Eg har fått ordinær UL 13.mai :) :) gleder meg! :D

Har bestilt Angelsound.. hehe

Annonse

Kjempe happy for tiden. Men sliter en del med kvalme. I helgen var det helt forferdelig, kastet opp mye :( uff, orket ikke lage noe mat, så mannen min fikset :) har det veldig sånn at jeg reagerer på lukter for tiden, feks kaffe. Det klarer jeg bare ikke. Huff! Hvordan har dere det? Flere som reagerer på lukter?

Jeg er lett med på treff med bergensjentene :D når tror du det blir Cryst@l? Hadde sikkert vært knall gøyt :)

Skjønner godt at du gleder deg til ordinær ul! Det gjør jeg også :) men vetse helt korti det blir. Kult med angelsound! Det lurer jeg og på å bestille meg. Hvor bestilte du? Ka koster det?

Konradine:

Jeg hører egentlig til både på september klubben og oktoberklubben :) Legen er uenig med gynekologen. Har fått disse termindatoene til nå: 28 september, 30 september og 8 oktober :-/ MERKELIG! Så jeg velger å holde meg til oktoberklubben uansett hva den ordinære ultralyden om 4 uker viser :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...