Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at produksjonen har gått ned den siste tiden. Har noen erfaringer eller tips angående ammete, eller til å øke melkeproduksjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drukket ekstremt mye ammete, men måtte desverre begynne med flaske da jenta var tre måneder fordi hun ikke hadde lagt på sg på 4 uker. Men teen blir bare bedre og bedre da og jeg drikker den fortsatt fordi jeg liker den så det skader kanskje ikke å prøve?

Skrevet

Hei

Jeg begynte og drikke ammete pga luft i magen til gutten min, og vips så økte produksjonen min ganske mye. Men hadde nok fra før ente med spreng. Når jeg kuttet ut nattammingen var teen god og ha for da sank produksjonen ganske mye:) så bare positive erfaringer her!

Skrevet

Jeg prøvde ganske mye etter en skikkelig runde med omgangssyke, hvorpå melkeproduksjonen dalte. Fullammet da en rimelig stor gutt på 3-4 mnd. Jeg drakk 2-4 kopper ammete om dagen, vørterøl, havgregrynssuppe(saft) med husholdningssaft, havregrynssgrøt med masse kanel, dadler..

Min produksjon fløg i taket etter et par dager..

Det viktigste er nok å få i seg godt og nok med næring, samt amme hyppig. Og ikke minst slappe av hjemme i noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...