Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Tror du jeg får et barn til? 291266, Marit
Athina' Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Hmmm merkelig nok så tror jeg det altså, ble veldig glad nå kjenner jeg - men det spørs om du må på hormon sprøvyer ellerno som kan gjøre deg litt hissig hehe. Når kan jeg ikke se sånn akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Heihei! Tusen takk! Blir nok ikke no hormongreier på meg..hehe. Men er ganske hissig om dagen pga ammehormoner;) Fikk mitt 6.barn for 2 mnd siden, og blir kjempelett gravid. Så selv om det ikke skulle bli no, så er det greit det og...Er bare at jeg ikke klarer å la være å lure på om det faktisk skal komme en til. Får du opp noe kjønn??
Athina' Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Oi gratulerer, kan være derfor jeg kjente hissigheten ja :-) Og da vet jeg hvorfor jeg ikke ser når heller, og det er siden du ammer, og da er det ditt valg når du vil ha flere :-) Synes å få opp ei jente, lyshåret? Du verden så mange lyshårete barn jeg får opp for tiden da hehe. Men dette kan også være den lille du nettopp har fått :-) 6 barn, wow kjempe imponert over det altså! :-) Lykke til, og vil du ha flere så kommer det 1 til i allefall, men tror det er helt og holdent opp til deg :-))
Athina' Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 -mtp-; Ja, herreguuud lyshårete overalt og ingen jenter blir gravid før til høsten eller vinter .. eeehhh hehehe Men prøv å se på henne selv da, hvilken hårfarge har barnet! Hva ser du? :-P Jeg ser lys jente! hehe Ps! Jeg også er mørk og var en skikkelig hvithåret prinsesse når jeg var lita :-))
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2011 #7 Skrevet 30. mars 2011 Hei du! Så moro:) Jada-det er mange hvithårete barn her,-3 stk faktisk... Så en hvithåret jente er nok ikke så dumt... Men lurte på, siden du leser meg så bra,-jeg skal arrangere et kurs i mai, men litt treigt med påmeldinger... Ser du noe rundt dette?? Tusen takk!
-mtp- Skrevet 31. mars 2011 #9 Skrevet 31. mars 2011 haha ja ser lyshårete eg også ang kurs får eg opp at vil gå bra, men folk vil synest beskjeden er litt sein men det går... Skynt deg
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2011 #10 Skrevet 31. mars 2011 Tusen takk! Får du for moro skyld opp noe antall? Jeg jobber hardt med saken:)-har akkurat fått barn, så har kommet litt bakpå... Om du vil at jeg skal se tilbake, kan jeg sende deg en PM så du kan se nicket mitt...har ikke kapasitet til å spå så mye for tiden...
Athina' Skrevet 31. mars 2011 #11 Skrevet 31. mars 2011 Heia :-) Kurset vil bli, men ikke så mange som forventet... ser folk sitte på stoler og ser på en 'tavle',du står og forklarer noe, de sitter ikke på gulvet med puter - ser voksne damer. Hvilket kurs er det du skal holde? Ser ikke at det er healing eller meditasjon eller lignende siden stoler er involvert hehe. Men det vil gå kjempebra :-) Var det -mtp- eller meg du sa at du kunne sende PM til, for hvis det var til meg så er det kjempefint så tar vi det derfra :-) Skjønner godt at du ikke har kapasitet, det blir litt mye noen ganger :-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå