Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har testa etter EL i godt over en uke nå. Forventer EL på onsdag, men nå begynner jeg å lure. Testene var blendahvite i begynnelsen, og i tre dager har det vært svakt utslag på testene. Idag var testen blendahvit igjen. Hva skjer? Er det vanlig at testene en dag gir litt utslag og neste dag ingenting? Testen har jo ikke vært positiv enda, men det har jo vært en strek der.
Tupsi :) Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Dette lurer jeg også på. Begynte å teste forrige mandag og fortsatt er den blenda hvit. Har også hatt antydnig til en bitteliten svak strek, men ikke positiv. Har du også tester fra billigtester?
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Bestilte tester på ebay jeg. billig billig!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2011 Ingen som har vært borti dette? Det er nesten så jeg blir bekymra for om jeg allerede kan ha hatt eggløsning, bare at det ikke vises på testene. Jeg hadde litt småvondt i magen på fredag, og da var det jo litt utslag på testen selv om den fortsatt var negativ. Det kan selvfølgelig bare ha vært tilfeldig også, men.... Er det noen EL-testene ikke gir skikkelig utslag på? Eller er det mulig at jeg ikke har EL? Håper jo igrunn at EL ikke har skjedd enda, men at det skjer til helga eller noe. Men nå skal det jo sies at forrige mnd var mensen ti dager forsinket og jeg hadde da en syklus på 45 dager. Idag er det 21 dager siden jeg begynte på forrige mens, og de andre syklusene mine har vært på rundt 35 dager.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Tror det er stress inne i bildet. Jeg fikk ikkje posetiv EL forge mnd. Å ser tante rød kommer etter 40 dager. Syklus på 29 til 30 dager til vanligt.
Irene Adler Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Vanlig med skyggestrek, for man har alltid noe LH i blodet. Kan være at kroppen prøvde seg på EL, men så ombestemte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå