Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti grisen så dum jeg har vært.... er skikkelig sinna på meg selv!

Har vært på min 10'ende inseminasjon og denne gangen har jeg gått på¨min ørtende pergotime kur og for å få en større slimhinne satte gynekologen min meg på progynova. Hun sa at jeg skulle slutte på de inseminasjonsdagen. Som sagt så gjort, men hadde litt betenkeligheter, så jeg skrev en mail til CFC og spurte om jeg skulle slutte eller ikke. De har brukt 2 dager på å svare, så dermed har jeg ikke tatt de pillene på 2-3 dager. Svaret jeg fikk var at jeg kommer til å få en blødning! MØKK! da har vel dette forsøket gått rett i vasken:( Jeg har bare lyst å legge meg ned å grine. Når jeg leste mailen nå nettopp skyndte jeg meg å helle på med 2 progynovatabletter, så HÅPER jeg at jeg kan unngå blødningen!

Eneswte håpet mitt er at jeg har tatt pregnyl (eggl.sprøyta) 36 timer før insemin= hcgstøtte.

Kanskje denne hcg-støtten kan overgå disse progynovatablettene(eller mangelen på de)!!

Noen som har noen erfaringer rundt dette????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med akkurat det, men ut fra det lille jeg vet om disse hormonene ville jeg trodd at du absolutt har en mulighet for å bli gravid slik som du har gjort det! Så nå er det bare å prøve å slappe av og vente i spenning. Hvis du leser mailen på nytt, kan det ikke tolkes som at du får en blødning hvis du ikke blir gravid? Kan ikke forstå hvorfor du skal få en blødning uansett, for meg høres det ut som muligheten for å bli gravid absolutt er tilstede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...