Gjest LonleyGirl Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Blitt spådd ang når jeg blir gravid.. Kimby, Lille Blomst, Fomle og Anonym (Helen)! - Dere hadde nok ikke rett, er fortsatt ikke gravid Zassy spådde april/mai så det gjenstår enda å se Takk til mpt også, selv om du ikke klarte å få opp noe på meg 070289 & 250587 viss noen andre vil se Og en spesiell takk til Lille Blomst som gadd å se på meg flere ganger, du har virkelig vært god Håper det klaffer snart for deg igjen, det har du VIRKELIG fortjent <3
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 spør gjerne igjen om en ukes tid da har eg fått nye kort så kan vere eg får opp noe da
*lille blomst* Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Takk for tilbakemelding og gode ord! Håper det klaffer for oss begge snart! Skal nok spå litt igjen snart, har ikke orket så mye i det siste... Kan ta en ny titt da, men du må gjerne minne meg på det altså Du kan jo lage en tråd hvis du ser jeg er aktiv på sidene her igjen;) Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå