Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 og kan dere se hvordan graviditeten vil gå?16.08.82
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 hei får opp at graviditeten går bedre enn forventet tror du vil få en mann om noen år som vil sette så stor pris på deg at du knapt vet kor du skal gjøre av deg Kortene sier rundt om en 3 år.... På vår parten spår du?
Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Takk for svar:) da blir jeg ikke sammen med eksen igjen da med andre ord? spår desverre ikke:(
Athina' Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Nei, dessverre får jeg ikke at du gjør det. Og det kommer til å bli tungt for deg når babyen kommer, med hormonene og at han lever sitt eget liv 'uten' ansvar, det ansvaret du har og at du må gjøre det alene. Du kommer til å bruke masse energi på å tenke på han, være sint på han, være trist på grunn av han. Må bare spørre, har du svangerskapsdepresjon? Får opp at han kanskje kommer 'innom' deg etter babyen kommer, men det blir veldig kortvarig... Alt blir veldig grått her jeg sitter. Hvis noen hadde gitt deg 1 million kroner, hadde du blitt glad da, eller hadde du bare smilt tappert, ristet litt på skuldrene og sagt takk... Varm klem
Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2011 Takk for svar:) jeg har ikke svangerskapsdepresjon.Han har barna mye så der vet jeg han vil følge opp.. Hadde nok blitt glad for 1million da hadde jeg kommet langt:)
Athina' Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Hmmm det er noe som skurrer her for meg men men jeg må høre på hva du sier :-) Jeg ønsker deg all mulig hell og lykke og krysser fingrene for dere :-) Og begynn å tipp, kanskje du vinner den millionen :-) Klem
Askepott 3 barnsmor Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2011 hva skurrer?Ja da skal jeg begynne å tippe igjen så håper jeg at jeg vinner:)takk igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå