Gå til innhold

En liten tilbakemelding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen fødels her enda,ble sendt hjem igjen i dag.Var ikke moden nok til og få noe tabl.Legene sier litt forskjellig fant jeg ut.På lørdagen ville de sette i gang med tabl,men ikke i dag.Fikk modningsakupunktur og skal tilbake på torsdagen til ny registering og akupunktur...håper jeg modens fort her slik de får til og sette i gang fødselen...ligger ned på -siden enda ang veksten til den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så dumt vennen, vet du ønsket at det skulle skje noe nå :( har fortsatt sterk tro på den 9 april, vet det er litt for lenge til for deg.. så håper det går fortere :))) masse lykke til!!

trakk et sånt orakel kort til deg også jeg ;)

du kan se på kortet på denne linken :)

curiosity

CURIOSITY - NYSGJERRIGHET

Start en prosjekt tilknyttet noe du er nysgjerrig på

Hva lurer du på? Hva er du kunne tenke deg å lære mer om?Din nysgjerrighet er som en kart som hjelper deg og din stemme til å velge retning. Du er naturlig nysgjerrig på områder av livet som relatert til det indre (som er en stor grunn til at du kom til verden).

Se opp for dine tanker og handlinger for å få en følelse av når din nysgjerrighet prøver å lure deg. Observer hva du gjør i fritiden. Se etter hva du virkelig vil og har lyst til. Se etter hva som tar din oppmerksomhet hos deg med andre mennesker. Dine nære venner og familie kan også observeres med tanke på ditt området innen nysgjerrighet.

For eksempel, er du fasinert av science, dyr, vann, fashion, svømming, Egyptisk historie, eller andre områder i livet ditt? Dette kortet ber deg starte på et spesielt prosjekt som gir deg ny lærdom om dette emne. Sett av tid til å lese om dette området/emne som du er nysgjerrig på. Spør gjerne eksperter om hjelp for å lære mer.

Med andre ord, bruk din nysgjerrighet til å gå i gang, "gassen" for å komme deg videre å lære deg mer, som igjen vil gi deg forståelse for deg selv og din verden.

ga deg kanskje ikke noe i fht babyen men du får dra det frem igjen når det hele er over :)))

klem

Skrevet

har du prøvd brystvorte stimulering? det fikk iallefall igjen meg :P

Skrevet

hjelper det mot å bli moden da???tar i mot alle tips her...men spiser ikke kanel...der går grensa for da spyr jeg..hehe.

Skrevet

haha der måtte jeg le aurora, syns jeg ser det.. kanel er ikke mye godt rent, lykke til iallefall:)

Skrevet

Kanel er jo ikke no Godt.har alt masse kynnere og vondt i korsryggen min,håper jeg modnes fort tok torsdagen.

Skrevet

høres ut som det skjer noe snart

Skrevet

høres ut som det skjer noe snart:)

Skrevet

Håper at det modnes fort no,så fort at dæm setter i gang det på torsdagen,men tror det ikke.

Skrevet

ja det hjelper ::)

Skrevet

-mtp- jeg prøvde det her i stad....men det ble litt for vått du,melklekkasje...heheh.

Får du opp om jeg har blitt mere moden etter i går?når jeg faktisk prøver og stikke inn fingrene selv og kjenne på dere såkalte livmortappen så finner jeg den veldig våt,varm og veldig myk.Men nå er jeg ingen lege eller jordmor.Håper og bli satt i gang snart slik den lille får kom og ut og få mere næring.

Skal tilbake på torsdagen så da er jeg spendt på hva som skjer da,blir sikkert sendt hjem igjen da også.

Skrevet

hehe leste litt feil her leste " men må er eg ingen lege eller JOMFRU" haha...hoff melkelekasje er det verste :P

får ikke opp noe mer moden nei :(kansje et varmt bad hadde hjelpet på ? eg står ennå på en dato som sier 9.....men no vet ikke eg om det er helt umulig for den lille å vente så lenge..

Skrevet

Så synd du sliter sånn nå, men jeg tror du/hun blir tatt snart jeg og det har jeg sagt hele tiden... legene kommer til å si nok er nok... og da kommer det til å gå fort - så jeg krysser fingrene for tirsdag :-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...