strikkedilla Skrevet 6. april 2011 #26 Skrevet 6. april 2011 Kanskje du kan legge et gudinnekort på meg? Min fødselsdato er 29. mars 1978 Har aldri prøvd noe sånt før, så jeg syntes det hadde vært veldig artig om du ville prøve!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 6. april 2011 #27 Skrevet 6. april 2011 Strikkedilla: Jeg trakk dette kortet på deg - en lysende fremtid. Ikke nekymre deg, alt kommer til å bli bra. Det er ingen hindringer, prøvelser eller blokkeringer i veien nå, utenom den frykt du selv projiserer inn i din fremtid. Bruk et øyeblikk på å roe ditt sinn for frykt og bekymring. Føl at du får ny energi med tillit, håp og optimisme. Disse energiene er drivstoff for denne spennende tid, så vel som fremtidlige stunder. Hold dine tanker og intensjoner positive. Vit at dine behov alltid vil bli møtt, og tre inn i denne klarhet ved å lyse opp dine tanker og følelser. Håper dette ga noe mening... =) Ellers må dere gjerne heller sende meg en pm, jeg syns det er enklere å følge med da - og kommer nok ikke til å "anonsere" mine syn/evner veldig mye over nett unntatt dette heller. Så skriv til meg, så skal jeg se/legge kort )
Mamma2013.2015 Skrevet 6. april 2011 #28 Skrevet 6. april 2011 Hei! ;-) kan du se på meg også ? meg 12.03.1990 samboer 23.02.1990 klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå