Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Link til kortet:

laughter

Idag trakk WhiteLilymedtreknopper et orakel kort på meg. Det viste at jeg trengte en god latter for å lette litt på følelser osv. Sto bare generelt om at jeg trengte en latter, ikke noe om graviditet.

Jeg åpnet linken til kortet og begynte å studere det litt :P Syns dette er ganske spennende.

Etter å ha sett en liten stund på deg begynte jeg å tenke, det er to små feer nederst i bilde, en gutt og en jente, rett ved siden av en stork. kanskje det betyr at jeg blir gravid med tvillinger? Jeg ser også veldig lykkelig ut( hvis det er jeg som sitter på enhjørningen!) Kanskje jeg blir lykkelig med to små i magen snart? Kommer også en flyvende lengre bak i bildet?!

Er i 14pp så begynner å bli ganske gal! :P

Hva tror dere? Kan det ligge noe i kortet? Ser dere noe ikke jeg ser?

Blir kjempe glad for tilbakemelding :)

Klem Dreasi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da =) Det aller første jeg la merke til var storken! Hihi :)) Kanskje det betyr at du snart er med barn?! ;) *krysser fingrene for deg*

Men siden du er i 14. pp, har du fått noen utredning...? Evt hatt noen undersøkelser, eller skal du? Og har du vært gravid, men mistet ila. de måndene?

Jeg får på en måte litt forståelse av kortet om at du "stresser" for mye rundt dette med svangerskap. Derav navnet Laugther. At du kanskje må prøve å slappe litt mer av - ta det litt som det kommer, le, spøk, senk skludrene, ta det med ro osv :)) Også tenker jeg at den gutten og jenta, og den lykkelige damen kan være deg fremtiden... At dette ikke nødvendigvis er på samme tid.

Jeg kan prøve å legge et gudinnekort på deg, hvis du vil ;P Når er du født?

Skrevet

Dette var spennende å lese om...

Du kan ikke legge et gudinnekort på meg nelliik og lille blå?

181287

Skrevet

Takk for svar!

ja, har hatt første trinn i utredningen begge to. Vært hos lege og fått gu, han har levert sæd prøve, og ingen ting er i veien med noen av oss. Dette var i november/desember. Vi skulle kontakte legen igjen på vårparten hvis det ikke hadde skjedd noe. Så jeg tenker at hvis jeg ikke blir gravid denne pp, så ringer jeg igjen.

Har ikke vært gravid en eneste gang! Så jeg begynner å bli helt fortvila...

Ja! Legg så mange kort du vil :P Jeg syns dette er kjempe spennende :D

jeg er født 11.06.90 han er født 20.11.88

Syns du hadde en god forklaring på bildet du også. Og det er helt riktig, jeg stresser mye med det. Tenker jo ikke på annet for tiden det. Men syns også det er veldig vanskelig å ikke gjøre det. Alt jeg ser rundt meg minner meg på at alle har et barn, eller venter et.. Og det er ikke noe artig. Jeg vil også ha..

Skrevet

Happy87:

Jeg fikk to kort på deg... Det ene remlet nemlig ut mens jeg stokket bunken, og det kan ofte gi viktig "tileggsinformasjon". Videre må du ta det med en klype salt, da jeg vanligvis kun legger kort på venner/familie/omgangskretser der jeg føler enegiene nær.

Men her kommer det:

Det ene sier at du må være ærlig med deg selv, lytt til ditt hjertes sanne ønske. Du må tro på dine drømmer, du skal lytte til dem og ikke være redd for lidenskapen drømmene gir deg - for en bestemt drøm vil drive deg fremover og styrke deg i håpet. Og gjennom din tro på at dine drømmer kan bli sanne, vil du kunne styrke lidenskapen du har for den spesielle drømmen slik at den kan oppfylles. (Det står videre at du ikke må være redd for å tro eller håpe, men lytte til drømmen din).

Det andre er faktisk i samme kategorie; du må tro på dine ønsker og hold dine tanker borte fra frykt. Du må være positiv og bruke din energi til å manifisere dine drømmer så de kan finne sted. Det står videre at når du vinner, vinner andre også og du skal vite at du fortjener å ha det godt.

Er det noe du har hatt "problemer" med, innenfor graviditet kansje, siden vi er på dette forumet? :)

Skrevet

Dreasi:

Fikk ett kort på deg, og det aller første jeg leste var denne setningern;

Din drøm vil gå i oppfyllelse... Men du må først tørre å stole på at omgivelsene/universet vil støtte deg på alle måter, du må stole på at din intensjon er klar og at tiden er riktig for deg. Ta deg tid til å slappe av, meditere, spasere i naturen, be eller gjøre det som får deg rolig.. Du må føle på den drømmen du har, du må ta avgjørelse i forhold til den og når du har klart det, vil dørene åpne seg en etter en. Da er tiden inne. Som ved et tryllelag, der magien ligger i at du har bestemt deg for å utrette noe.

Kanskje det er noe i at du må prøve å "stresse ned", ja? =) Vet det er lettere sagt enn gjort... Men har du noen hobbyer, som kan oppta din tid? Eller som kortet sa ovenfor, gjør ting som får deg til å slappe av selv om du stoler på at det en dag kommer til å skje.

Skrevet

Oj, dette virker spennende! :) har du lyst å legge et kort på meg også? Jeg er født 020986.

Skrevet

Den var til nelliik og lille blå! :P

Skrevet

Dette hørtes veldig spennende ut, så jeg slenger meg på her jeg også :-) Har du lyst til å legge ut et kort på meg?

Jeg er født 300590 og han 240588.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar!

Dette var kjempe gøy:)

Jeg skal helt klart prøve å slappe av så mye jeg kan fremover, er veldig glad i å være ute på tur i skogen, problemet er bare at det er 4 meter snø her jeg bor, og jeg kjenner jeg blir deprimert av det også!:P

Men har en del andre små hobbyer jeg kan ta frem, også driver vi og pusser opp et helt hus, så det er nok av ting å gjøre:) Jeg må bare greie å få fokuset bort fra dette med graviditet og tenke på det som er her og nå tror jeg:)

Tusen takk skal du ha hvertfall :)

Skal tenke på det du har sagt til meg, og tenke på noe annet, selv om det føles helt umulig:P

Skrevet

Dette hørtes veldig spennende ut, så jeg slenger meg på her jeg også :-) Har du lyst til å legge ut et kort på meg?

Skrevet

Jeg kan godt trekke et gudinnekort på deg også, Trollmora :P

Men husk at jeg ikke er vant til å føle energier over nett slik, kun lagt kort i nærhet/tlf med folk jeg vet om.. Bare for å nevne det en gang til til dere ;)

Fikk opp ett kort på deg, lurer på om du har liten tro i forhold til en bestemt situasjon? Får nemlig opp et kort der det står at du må ha tillit til helheten.. Det virker som om du frykter at noe ikke skal skje. Men du må overgi din frykt og tro på det. Du må tro at situasjon blir sann, for den vil skje. Du må overgi din personelige agenda til fordel for løsningen og du må se for deg en fredelig løsning. Du må se for deg at det vil gå bra til slutt, og du må la brikkene falle på plass på en harmonisk måte. Det vil ende bra, det vil ende som du håper på.

Skrevet

Skrevet

Jeg kan godt trekke et gudinnekort på deg også, Trollmora :P

Men husk at jeg ikke er vant til å føle energier over nett slik, kun lagt kort i nærhet/tlf med folk jeg vet om.. Bare for å nevne det en gang til til dere ;)

Fikk opp ett kort på deg, lurer på om du har liten tro i forhold til en bestemt situasjon? Får nemlig opp et kort der det står at du må ha tillit til helheten.. Det virker som om du frykter at noe ikke skal skje. Men du må overgi din frykt og tro på det. Du må tro at situasjon blir sann, for den vil skje. Du må overgi din personelige agenda til fordel for løsningen og du må se for deg en fredelig løsning. Du må se for deg at det vil gå bra til slutt, og du må la brikkene falle på plass på en harmonisk måte. Det vil ende bra, det vil ende som du håper på.

Skrevet

Har litt trøbbel med nettet tydeligvis... Men jeg kan legge et på deg også, Mon90 :)

Det siste for nå ;) Gøy å prøve seg på fremmende energier via nett også ;D

Skrevet

Tusen takk! :) på en måte gav dette litt mening, men samtidig ikke. Er oppi en litt lei situasjon for tiden som gjør meg sliten og utmattet. Men jeg frykter at den situasjonen ikke kommer til å bedre seg.

Skrevet

Mon90:

Jeg fikk opp dette kortet på deg -

Du må ha tålmodighet. Du må være tålmodig med deg selv og prosessen. Ikke gi opp, du må bevare tilliten og ha tro. Men ikke forhast deg, for det er en vakker vei du skal komme til å gå i fremtiden. Gled deg over nye hendelser, ta deg tid til å få nye idèer, prøv å gi din kropp næring i fom av masse frisk luft, solskinn, vann og blomster. Om ikke lenge vil du motta et signal om at tiden er inne for å sett i gang og din vei vil blomstre.

Skrevet

Fint med tilbakemld., da jeg ikke er vant til å gjøre dette over nett =P Men kansje det nettopp er den situasjonen du skal tro på? Evt velge å tro på, velge å tro at det vil være en harmonisk løsning til slutt?

Hvertfall gøy å prøve dette på denne måten også, da jeg aldri har lagt noe/følt/sett som ikke stemmer på dem i min nærhet.. :) Spennende med nye måter :)

Skrevet

Meg også nellik&lilleblå ?? :))

Jeg har 020190 og han har 170481..

Skrevet

Sitter og smiler litt for meg selv her nå :-) Har ikke så veldig stor tålmodighet, skulle gjerne ha blitt gravid NÅ med en gang :-p Men jeg får følge rådet du fikk opp i kortene :-)

Takk nelliik og lille blå :-)

Skrevet

Beklager seint svar..

Så utrolig moro.. Jeg har faktisk hatt problemer med drømmen om barn den siste tiden. Fordi jeg aldri fikk el eller mensen så sank håpet og drømmen drastisk. Men nå har jeg jo akkurat fått hjelp av gyn og håpet og drømmen er på vei oppover igjen. Så moro at du trakk disse to kortene nå som jeg endelig tør og håpe på et lite barn igjen etter en god stund med frustrasjon og nervøsitet for og aldri oppleve å bli gravid.

Tusen takk nelliik & lille blå, dette var en veldig oppmuntring for meg:)

Skrevet

Dette var kjempe spennende=)

kunne du kanskje tenkedeg og legge ett på meg også?

jeg er født 151190

Skrevet

Please pick me!

Hadde vært SÅ takknemlig etter 4 års prøving...!

Ha en fin dag :)

Skrevet

Er du her enda? eller har du sluttet? :(

Ha en fin dag videre :)

Skrevet

Hehe, neida er her fremdeles :P "Anonserer" meg bare ikke her, da det er nytt for meg å føle energier over nett... Har alltid sett på personer som er fysisk til stede før, og har siden jeg var lita.. så lenge jeg kan huske egentlig, alltid følt/sett/hørt ting osv. Så man kan nok ikke slutte med slikt når det er en del av min natur :) Bruker ofte kort som tilegg til hva jeg føler :)

Men jeg kan godt legge et gudinnekort på deg også :) Hva er fødselsdatoen din? Det er lettere å føle energiene deres da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...