Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Vi liker oss ute på tur og bæremeis er utprøvd. Nå lurer vi litt på hva som kan være passende utstyr for en baby å sove/hvile/leke i når vi kommer frem. Helst en type hengekøye eller vippestol med insektsbeskyttelse - noen ideer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Bæremeis til nyfødt baby...? Du mener kanskje bæresele? Bæremeis er ihvertfall ikke anbefalt til så små babyer, men ang. utstyr så vet jeg ikke helt, hva med å bare la baby sove sammen med dere i sengen? Eller er det snakk om telt?
mammaløve Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ble også litt usikker på hva du mente...når dere kommer fram dit dere skal raste, eller sove over? Jeg tror bare jeg hadde beholdt en så liten baby inni bæreselen (bæremeis må dere ikke bruke før småtten er betydeligere større. Min småttas er 8 måneder, og vi bruker fremdeles ikke bæremeis fordi han ikke er riktig sterk nok i ryggen enda.) dersom jeg skulle raste i skogen. Så tror jeg ikke jeg vill hatt den med på telttur enda. Ventet til det blir litt varmere i været og småen er litt større kanskje? Mulig jeg er litt overhysterisk?
Solstråle_76 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Kjøp en himling til seng fra Ikea (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20130878). og bruk et fleecepledd el til underlag. Funker veldig greit:-D Men er da litt avhengig av at det er et tre el i nærheten da..
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 Neinei, bæresele selvsagt. Så langt funker Babybjørn best, sjal blir for tett inntil for ham. Vi driver å trener på bæring, ikke altid vi kommer så langt. Dette høres sikkert egoistisk ut, men vi driver med klatring og målet er å gå inn til klatreklippen for å forhåpentligvis få ham til å sove eller leke litt for seg selv der mens vi klatrer. Helt til han er gammel nok til å bli med selv da ;-). Vi kommer til å være flere så det hele tiden er noen som kan passe litt på ham. Der kan være både maur og mygg, så en sengehimmel/insektsnett er nok ikke så dumt. Har og sett på hengekøyer for baby og en reiseseng som så ut litt som et telt... Antar at det er litt sært, så vi får nok bare prøve ut hva som funker for ham/oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå