Irene Adler Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 er det lurt å ha sex i fht EL? Har søkt litt rundt her, men finner ikke noe klare svar som dekker mitt tilfelle. Vi har hatt sex 3 dager på rad nå. Positiv EL-test i dag. Mannen er litt "sliten", så det må bli en av dagene. Han klarer en gang i dag eller en gang i morgen, men ikke begge dagene. Bør vi ha sex i dag eller "spare" til i morgen ? Dette med tanke på når sjansene er størst.
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Høres ut som om dere har lagt inn plenty av aksjer EL skjer 12- 36(-48) timer etter positiv EL-test og sjansen for å bli gravid ift dager før EL er: 3 dager før: 15% 1 til 2 dager før: 30% På EL-dagen: 12% 1 eller 2 dager etter EL: Nær null Jeg ville lagt inn aksjene i dag, men høres ut som dere har gjort nok osm det er =)
Irene Adler Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2011 Ja la inn aksjer i går;) Og det var nok lurt, for i dag var EL-test negativ. Så bra med de prosentene. Må huske å bokmerke all nyttig info. Har ofte lest svar på ting, men når jeg virkelig trenger infoen, finner jeg den ikke igjen.
Jomfru-83 Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Under eggløsningen har egget ca. 24 timer på seg til å smelte sammen med en sædcelle. Siden sædceller kan overleve i livmoren og egglederne i to til tre dager, er det best å ha samleie jevnlig i dagene før eggløsningen. Kilde: Mammanett.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå