HOPE08 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #26 Skrevet 29. mars 2011 :S nå er det din tur å teste deg :S jeg får ikke opp graviditet på deg nå, men hvis andre ser det og du føler deg gravid så tiss på pinnen :/ har du en i hus nå? eller er du sonn som meg som aldri har når du "trenger" hehe off a meg. blei stressa jeg nå på dine veine :S ja du har låv til å legge kort på meg hyggelig det
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #27 Skrevet 29. mars 2011 symtomene ligger der, men tror også dt er slike eg presser frem Jepp er nok slik som deg der Og no er eg blakk så har ikke penger før neste mnd men det er jo ikke lenge til... hehe men venter litt til ja noen ser graviditet nå og andre ikke... Men venter til neste mnd å ser da.... HÅPER negatvi på meg også
HOPE08 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #28 Skrevet 29. mars 2011 håper du får det som du vil jeg hvis du ikke er klar ennå så er det ikke noe vits å gjors på :/ håper inderlig at du vår viljen din <3 tenker masse på deg jeg snakkte om deg i går til min sambo er så stolt av å kunne snakke med deg av å til hehe han bare lo av meg
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #29 Skrevet 29. mars 2011 hehe ja no må eg og le litt Tenk at noen vil snakke om meg Så koselig kjempe kos å snakke med deg
HOPE08 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #30 Skrevet 29. mars 2011 jaa må jo skryte av deg du er jo et nydelig vesen stråler av deg å det liker jeg er ikke ofte man møter på sonne mennesker så jeg må jo skryte av det menneske som har en så stor energi som deg
HOPE08 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #31 Skrevet 29. mars 2011 alt hang seg opp her så jeg vet ikke om d samme kommer 2 ganger men jeg må nesten gå nå skal hente sambo skal få bursdags pakke i dag av han gleder meg hihi mn d er ikke før i morgen men det er så kos hehe kos deg masse videre i dag så prekast vi
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #32 Skrevet 29. mars 2011 hehe tidi du ser det stråler fra meg for det er du ikke først som sier Rosene sog på meg også og hun sa akkurat det samme som deg der Men er vel nye pga eg elsker å snakke med folk, det betyr veldig masse for meg å snakke med folk å bygge et STORT nettverk rundt meg, men desverre sitter eg nesten hjemme hele tiden pga eg har unger og det er det ikke alle mine venner som eg har som har så de feste rundt om her og der, så miste masse kontakt med de osv... Mer når eg hr tid har ikke de pga de jobber og i helgene sover de ut alkoholen og når det er kveld og de kan kan ikke eg pga eg ammer og har barna hjemme Så blir masse alene tid og sladder på nette
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #33 Skrevet 29. mars 2011 Får opp en blandene følelse for din energi her... Noen ganger er den kjempe sterk mens andre ganger faller den så og si lodrett rett med... Aldri vert borti noen som den faller så fort på Har graviditete eller tanken på det mye å si tro? Tenker du masse på det? får iallefall opp det som et hovude tema her.. stress ned... ! ikke la tankene løpe fra deg, men ta 1 dag av gangen og kos deg med deg og dine No kommer mai mnd opp.... mai maimaimaimai... men hva det er anere eg ikke for kommer en blokering opp... Håper de nye korta kan se gjennom denne og at ikke disse korta eg har no spiller et spill .... får op fargen blå, et mellom stor hus på 2 etg. 2 store vinduer + 2 små i etg nr2... 1 etg får eg ikke opp noe.. Men sier dette deg no?
HOPE08 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #34 Skrevet 29. mars 2011 jeg har hatt veldig med bekymringer, og føler meg blokkert for å gi energi de sisste dagene. jeg mener selv pga graviditet. jeg venter og venter og venter men d sjer ingenting. har hatt mye uenigheter i hjemmet så det spiller inn det også :/ jeg har vel ikke direkte vært stresset men det er noe som blokkerer meg og jeg skal be min sambo om å ta en meditasjon og healing på meg da skal du se jeg er tilbake igjen hehe nå har jeg sendt melding til han så nå får jeg bare håpe han sier "jada kona mi det er greit det veit du, alt for deg " hehehe uff optimistisk her men dette me huset får jeg ikke helt til å få opp hva det kan være jeg skal inn å bestille meg tarot kort nå så da kan jeg se mer på deg også neste uke
-mtp- Skrevet 29. mars 2011 #35 Skrevet 29. mars 2011 så sambo er son som healer? heldig du fikk ikke helt tilå stemme det med huset eg heller men tror det er korta som tuller seg her ..... Så irritert pga det så håper de kommer nye no snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå