Gå til innhold

Blir sliten av å vente :( tar knekken på humøret mitt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann jenter

vet dere hva jeg kan gjøre for at TR kan komme fortere ?

hehe er nesten for sikker på at spire er helt utelykket denne mnd.

men det som plager meg nå er at jeg har INGEN tegn til TR :(

har aldri gått så lenge mellom hvær periode *ler litt*

er vel ingen som får opp noe på meg ?

jeg kan se tilbake på dem som ønsker det :) noen som får opp nurk på meg i nermeste fremtid eller er det bare til å glemme å få ei spire dette året?

300388 på meg :D bare spør meg og jeg skal svare så godt jeg kan :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe for en mase høne du er :P

eg får ennå opp det samme på deg :P men har du ike tid å gå til legen i morgen å ta blodprøve for å måle Hcg? tror det er gratis..

Skrevet

er det ikke altid det slår ut på tester ?

hehe ja jeg er ei lita høne Bak bakk bak bakk bak bakk ;) nei jeg må roe meg ner nå er bare litt fortvila på hele greia som ikke vil komme TR :P

Skrevet

hvor gammel er gutten din? eg testet ikke posetiv med min først før eg var 7 uker på vei.... kan det vere en trøst :P?

Skrevet

hehe ja det kan det ;) gutten min er 3 år :)

Skrevet

fin TRASS alder det :P hvor i landet er du fra da?

Skrevet

jeg er vestlending ;) hardpakka karmøy bu ;) *ler*

TRASS ja huff det kan jeg låve deg ;) hehe men gud så herlig han er <3

Skrevet

godt det er flere vestlendinger her inne... Men karmøy haha

huff her er 2 års trassen begynt :(

Skrevet

hahaha :D karmøy ja det var her jeg endte opp ;) du da er du fra Stord område kanskje?

Skrevet

har opplevd selv att mensen kommer nesten med en gang om jeg har sex dagen den er ventet

Skrevet

jeg må nesten si at det har jeg prøvd :) men den kommer ikke :S

Skrevet

hvor langt er du over tiden ?

Skrevet

om det er til noe trøst så bør ikke alltid testene slå ut, min mor gikk 4 mnd uten att den slo ut med meg i magen.

ho måtte ta en gu for å finne det ut

Skrevet

jeg er 2 uker over tiden + 1 dag :/ hatt 2 negative tester så det er litt merklig hele greia :)

Skrevet

stord, hehe nope:p Er fra Os.. så du var ikke så langt unna der :P

Skrevet

ja det er det, to uker er jo lenge . jeg tok min første test omtrent en uke over mensentider, så nesten ikke streken..

så man vet aldri, hvordan er formen din da? ømmepupper eller vektoppgang?

Skrevet

ein Bergenser ikke bli fornerma ;) jeg veit at os ikke er i bergen ;) men veldig nærme men nærme Stord også hehe ;) jeg har bodd på den siden selv når jeg var lita ;) bodde på ytrearna ;) og laksevåg men det blir vel litt langt unna igjen ;) hehe

Skrevet

har selv bodd på laksevåg og en annen plass eg ikke husker mellom arna og bergen en plass :P

Skrevet

nei så stilig ;) så koselig ;) jeg hadde nokk ikke kjent meg igjen hvis jeg hadde reist opp til laksevåg igjen nå :) er sååå lenge siden jeg bodde der ;) eneste jeg husker fra når jeg bodde der var en bru som det kjørte bilder og en liten liten innsjø og masse MASSE dø smæshja frosker på veien opp til vannet :P eneste jeg husker hehe

Kula : nå blei jeg mer spent hehe :) jeg år komme meg til lege å banke i bordet i morgen å si at nei nå er det nokk ;) *flirer*

Skrevet

flink jente:) da får du ro i kroppen i allefall, så slipper du å lure. lykke til,klem:)

Skrevet

hehe ja nå følte jeg meg faktisk flink også hehe ;) tusen takk for ett dytt i rompa ;) gleder meg til at jeg kan gi tilbake melding ;)

Skrevet

ja blir spennende å høre:) krysser fingrene for deg

Skrevet

har vært hos lege og sikki meg :( det viser ingenting der heller jenter så desverre ingen spire.

Skrevet

puff :( så leit:( eg sitter er å er liv redd for å vere gravid :( 3 tette kunne eg ike tenke meg per i dag :(

kan eg få lov å legge noen kort på deg neste uke da eg får de nye korta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...