eskil2687 Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hei alle dere unge mødre! Lurer fælt på ka en ammetopp og en ammegenser e for noe æ? E 42 år og skal ha mitt 5 barn,men har aldri hørt om dette. E det lettere å amme med disse klærne eller? Har kjøpt meg noen nye amme-bh,men ikke noe annet. Også vil jeg anbefale alle å ha med morgenkåpe på sykehuset,det har jeg hatt hver gang jeg har født. Ønske alle masse lykke til. Pakket foresten bagen i uke 35 æ,e no i uke 37,og det bi kanskje keisersnitt om 2 uker.
Babyønske �� Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 En ammegenser/topp er en genser/topp med åpning i brystpartiet, slik at man bare kan åpne opp den delen på genseren, i stedet for å dra den opp nedenfra og bla blotte hele magen. Hvis du ser på toppene på denne siden: http://shop.boobdesign.com/en/4/nursing så vil du se at de er avdelt under brystet, man letter opp den delen, og bretter ned delen under for tilgang til brystet.
eskil2687 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk for svar og link. Var i dyreste laget dette her ja da jeg ikke skal ha flere barn etter dette. Finnes det ikke på HM eller noen andre steder noe billigere da??
2,5barn+1engel Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 på HM har de en hel haug med singletter, t-skjorter og gensere.. altså flere av hvert slag iallefall.. jeg kjøpte en singlet der i går selv.. også har eg bestilt på ellos.. på HM koster de fra 79 til 199 tror jeg.. var iallefall det de jeg såg på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå