Gå til innhold

Kynnere hvert 2. minutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det i over en time nå. Rimelig kraftige kynnere, men ikke direkte vonde.

Er dette såkalte maserier?

17 dager til termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!

Synes du skal ringe sykehuset medengang jeg. Det er ikke alle som har vonde rier heller,veldig induviduelt det ja. Så det kan være fødselen som har satt igang te dæ rett og slett. Kor lange e kynnerne da? Hvis dem e fra et halvt til ett minutt e det rier.

Jeg er 5 gangs fødende så vet litt hva jeg snakker om her.

Jeg ville ihvertfall ha ringt nå å hørt med en jordmor.

Masse lykke til ihvertfall:)))

Skrevet

Takk for svar!! :) de variere i lengde. Noen er ca 20 sek til 40 sek. Kommer både når jeg ligger, sitter og står. Har følt meg så i rar form i hele dag, trodde kanskje jeg ble syk elller noe. Men kanskje det er fødsel på gang...??

Får ta en telefon til føden!

Skrevet

masse lykke til ) krysser fingrene mine for deg og sender fødestøv t deg :)

Skrevet

jeg hadde det slik i 7 timer i strekk for en ukes tid siden, de hadde ikke noe innvirkning på modning dessverre...er 37+4 nå ..... ta deg en varm dusj.... fortsetter de i dusjen og etterpå like hyppig er det sikkert ordentlige rier ja:) tvi tvi!!

Skrevet

Jeg har også hatt perioder hvor det har vært slik den siste uka. Har 20 dager til termin. Kraftige kynnere, en del av de med menslignende smerter, på grensen til å kunne kalles vonde. Men så går det over igjen etter et par timer eller tre.

Jeg håper at det er modning på gang. Så lenge det ikke tar seg opp og blir smertefullt, har jeg ikke kontaktet føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...