<3 lille spire i magen <3 Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Lille tulla i magen har festet seg er i uke 36+5 og legen sa idag da hun skulle kjenne at tulla var festet Vet at dette ikke er no særlig store greier men det er deilig å vita at hu ligger riktig og er klar t å komme ut riktig vei Måtte bare få ut litt lykke på denne solskinnsdagen
eskil2687 Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Så bra da:)) Min ligger antageligvis med rompa ned,skal på ultralyd på fredag for å skjekke. Og hvis det e slik bi det KS. Gruer veldig da jeg har født alle de andre 4 normalt. Er 36+3 i dag jeg,37 på fredag. Ønske dæ masse lykke til:)))
<3 lille spire i magen <3 Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Huff håper det lir normal fødsel på deg og 4 stk fra før ja all respekt til deg tøffa :) Og lykke til til deg og
Plutselig_gravid Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Samme her:) På kontroll i dag var hodet festet. Er 34+4. Veldig greit å slippe å bekymre seg over seteleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå