Gå til innhold

pakke bagen???!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nærmer meg nå siste slutt og har kanskje vært litt seint ute med pakking av bagen,men bedre seint enn aldri...

Hva har dere andre pakket ned??

Er det noen som har en sånn kjekk liten huskeliste over hva som er nødvendig å ta med,som de vil dele med meg?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg holder selv på å pakke den nå, jeg har 17 dager igjen til termin. de siste dagene har jeg hatt volsomt mange kynnere, og murrringer.. så man vet jo aldri. det jeg har pakket så langt er:

2 ammetopper + en ammegenser.

2 vanlige singleter

3 ammebehåer.

ammeinnlegg i bomull

ammeinnlegg i ull. (janus).

2 cardigans (synes det er kjekt å bruke når man ammer).

1 baggy dongeribukse

1 svart litt penere treningsbukse.

6 engangstruser ( kjøpt på apoteket).

libresse nattbind til hjemreisen.

2 vanlige hotpants.

sokker

brystvortekrem ( kom godt med forige gang jeg fødte, siden brystvortene ble veldig såre).

mobillader + lader til speilreflekskameraet.

crocks sko.

tannpasta + tannbørste+ munnskyll.

av babyklær har jeg pakket:

tre bodyer (str 50 og 56).

2 strømpebukser.

1 hjelmlue

hentesett i ull (selebukse, strikkejakke, sokker og lue).

Skrevet

Har ikke pakka enda, men kommer til å begynne denne uka. Hvertfall legge fram hva jeg skal ha med.

Blir nok pakket:

2 bukser, som er gode å ha på

2 ammetopper

1 singlet

1 hettejakke og/eller 1 cardigan

3-4 nettingtruser og boksere,(fikk nettingtruser på sykehuset sist, men de virket litt restriktive med å gi de ut, så denne gang har jeg kjøpt noen selv, så slipper jeg å mase).

2 ammebh'er

2-3 par sokker

Tøfler/slippers

Toalettsaker som jeg bruker til daglig(shampo/balsam, ansiktskrem, deo, litt sminke og sminkefjerner(servietter), hårbørste, hårstrikk. Samt leppepomade og håndkrem(pga tørr luft på sykehuset)).

Kamera m/lader

Mobil m/lader

Skrivebok og penn(man husker ofte litt dårlig etter fødsel, så greit å notere ned underveis/etterhvert.

Vannflaske(de har små glass på sykehus)

Drops(jeg var veldig tørr i munnen etter forrige fødsel, så godt å ha noe å suge på)

Et par ullbodyer og ullsokker til baby, samt hentesett.

Skrevet

Fine forslag ovenfor her... har pakket omtrent det samme. Tar også med en løs tynn bomullsbluse eller genser. Sist var jeg så sår på puppene at stramme ting rett og slett var fryktelig ubehagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...