Gå til innhold

Vi skal ha tvillinger!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff stakkars, var min første tanke men det er kanskje ikke lov å si det??

Gratulerer uansett, det blir dobbeltav alt, glede og slit:)) Håper du får ett flott svangerskap med to huleboere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøyje meg, går virkelig sånt ann? :P hihi...

Gratulerer så mye mye med to små i magen :D

Selvfølgelig skjønner jeg det kommer mange tanker i hode etter en sånn beskjed, men det der skal nok gå så bra atte :D

(herlighet, nå kom det plutselig tusen tanker i hode mitt her :o haha. For jeg var inne til ul etter blødning i uke 6 da ble det funnet to plommesekker, men så ikke noe inne i dem da. var tilbake på ul i uke 8+5 og da fant dem en frisk liten skapning <3 men plutselig kom det mange tanker om at enn vis det samme hadde skjedd her da, for det var dårlig ul apperat jeg også ble sjekket meg :o haha. men det er vel heller skjeldent sånt skjer da, så er vel ikke mye og tenke på selvom jeg bare fikk en rar liten tanke alikevell :P hehe)

Skrevet

Selvfølgelig skjønner jeg det kommer mange tanker i hode etter en sånn beskjed, men det der skal nok gå så bra atte :D

(herlighet, nå kom det plutselig tusen tanker i hode mitt her :o haha. For jeg var inne til ul etter blødning i uke 6 da ble det funnet to plommesekker, men så ikke noe inne i dem da. var tilbake på ul i uke 8+5 og da fant dem en frisk liten skapning <3 men plutselig kom det mange tanker om at enn vis det samme hadde skjedd her da, for det var dårlig ul apperat jeg også ble sjekket meg :o haha. men det er vel heller skjeldent sånt skjer da, så er vel ikke mye og tenke på selvom jeg bare fikk en rar liten tanke alikevell :P hehe)

Skrevet

Skrevet

Hmm, ploppa visst opp flere ganger det innlegget der :o hehe :P

Skrevet

Ja,jeg vet at det er mange som har god erfaring med Ålesund sykehus,men jeg har ikke noe god erfaring ang. fødsel der :P Derfor er det litt synd at jeg ikke får føde på sykehuset her hvor jeg bor.

Ja,risikosvangerskap og risikofødsel.. Bah.. Liker ikke å tenke på det som det akkurat :P Hehe :P

annengangsmor:

Hvorfor stakkar til å være gravid med tvillinger?

Er jo dobbel glede det vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...