annengangsmor Skrevet 2. april 2011 #26 Skrevet 2. april 2011 Huff stakkars, var min første tanke men det er kanskje ikke lov å si det?? Gratulerer uansett, det blir dobbeltav alt, glede og slit:)) Håper du får ett flott svangerskap med to huleboere:)
puza90 Skrevet 2. april 2011 #28 Skrevet 2. april 2011 Jøyje meg, går virkelig sånt ann? hihi... Gratulerer så mye mye med to små i magen Selvfølgelig skjønner jeg det kommer mange tanker i hode etter en sånn beskjed, men det der skal nok gå så bra atte (herlighet, nå kom det plutselig tusen tanker i hode mitt her haha. For jeg var inne til ul etter blødning i uke 6 da ble det funnet to plommesekker, men så ikke noe inne i dem da. var tilbake på ul i uke 8+5 og da fant dem en frisk liten skapning <3 men plutselig kom det mange tanker om at enn vis det samme hadde skjedd her da, for det var dårlig ul apperat jeg også ble sjekket meg haha. men det er vel heller skjeldent sånt skjer da, så er vel ikke mye og tenke på selvom jeg bare fikk en rar liten tanke alikevell hehe)
puza90 Skrevet 2. april 2011 #29 Skrevet 2. april 2011 Jøyje meg, går virkelig sånt ann? hihi... Gratulerer så mye mye med to små i magen Selvfølgelig skjønner jeg det kommer mange tanker i hode etter en sånn beskjed, men det der skal nok gå så bra atte (herlighet, nå kom det plutselig tusen tanker i hode mitt her haha. For jeg var inne til ul etter blødning i uke 6 da ble det funnet to plommesekker, men så ikke noe inne i dem da. var tilbake på ul i uke 8+5 og da fant dem en frisk liten skapning <3 men plutselig kom det mange tanker om at enn vis det samme hadde skjedd her da, for det var dårlig ul apperat jeg også ble sjekket meg haha. men det er vel heller skjeldent sånt skjer da, så er vel ikke mye og tenke på selvom jeg bare fikk en rar liten tanke alikevell hehe)
puza90 Skrevet 2. april 2011 #30 Skrevet 2. april 2011 Jøyje meg, går virkelig sånt ann? hihi... Gratulerer så mye mye med to små i magen Selvfølgelig skjønner jeg det kommer mange tanker i hode etter en sånn beskjed, men det der skal nok gå så bra atte (herlighet, nå kom det plutselig tusen tanker i hode mitt her haha. For jeg var inne til ul etter blødning i uke 6 da ble det funnet to plommesekker, men så ikke noe inne i dem da. var tilbake på ul i uke 8+5 og da fant dem en frisk liten skapning <3 men plutselig kom det mange tanker om at enn vis det samme hadde skjedd her da, for det var dårlig ul apperat jeg også ble sjekket meg haha. men det er vel heller skjeldent sånt skjer da, så er vel ikke mye og tenke på selvom jeg bare fikk en rar liten tanke alikevell hehe)
puza90 Skrevet 2. april 2011 #31 Skrevet 2. april 2011 Hmm, ploppa visst opp flere ganger det innlegget der hehe
SuperMoM <3 Skrevet 2. april 2011 #32 Skrevet 2. april 2011 Ja,jeg vet at det er mange som har god erfaring med Ålesund sykehus,men jeg har ikke noe god erfaring ang. fødsel der Derfor er det litt synd at jeg ikke får føde på sykehuset her hvor jeg bor. Ja,risikosvangerskap og risikofødsel.. Bah.. Liker ikke å tenke på det som det akkurat Hehe annengangsmor: Hvorfor stakkar til å være gravid med tvillinger? Er jo dobbel glede det vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå