**lucy** Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Vi har vært på rutineultralyd, og der var det to små jenter gitt.. Intuisjonen har liksom sagt at det kunne være tvillinger, men jeg var til ultralyd i uke 10, og da fant de bare en?! Hvordan er det mulig da?!? Litt i sjokk nå. Det er stas da, men jeg merker jeg bekymrer meg litt også. Da får vi 4 unger! Skrekkblandet fryd..
mornr2 Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 WOW!! :-) GRATULERER!! :-D Skjønner at du ble overrasket!! hehe
bebebe Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer har du hørt hjertelyd tidligere og bare hørt en eller? rart at de bare så en i uke 10, men så morrsomt da
lille frø, mor til to Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så masse. Det blir stas. Masse lykke til! Jeg hadde det akkurat motsatt. Hos meg var det tvillinger i uke 7, men etter et par uker var det bare en. Merkelig verden, at det går ann.
Stjernebarn og Nordlys Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så mye. Er noe man må venne seg litt til og alle utfordringene det bringer med. Her venter vi også nr 3 og 4. En gutt og en jente. Har også en av hver fra før så det blir likevekt i hjemmet. Vi har termin 26 aug, men blir satt i gang 3 uker før. Skal føde på bærum, får utrolig god oppfølging. føler nesten det er litt mye, men er jo bare betrygende. Hvor skal du føde?
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så masse:) Venter nr 2 og 3 her:) Stas med tvillinger, men skjønner at du ble sjokkert ja!!! Iallefall etter ul i uke 10.. hihi spennende!
prinsesse 09 med tvillinger<3 Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer med tvillingjenter på vei ) vi venter nr 2 og 3...to gutter her har ei tulle fra før,så det blir stas vi er utrolig priviligert som får to småttiser på en gang....lykke til videre
zassy☆ Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så mye! For et sjokk det måtte være, hehe, særlig når de så bare en i uke 10 Massemasse lykke til videre
Gurine og gulla Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer med tvillinger. Blir spennende det her:) Lykke til.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Jeg kan skjønne at det var en overraskelse siden dere bare så en i uke 10! Gratulerer så mye med tvillinger, dobbel lykke:)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så mye med 2 i magen. Vi er en del damer her inne for tiden med tvillinger... Lykke til videre i svangerskapet.. Vi skal også ha to og oppfølgingen så langt har vært fenomenal og jeg er bare 11+4. Har da prøverørstvillinger, så vi har visst det siden ultralyd i uke 7....
Pogoled Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer med tvillingjenter i magen:) Vi skal på ultralyd på fredag og vi gleder oss masse!!!
Lillegull2011 Skrevet 28. mars 2011 #16 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer så mye! Utrolig kjekt! =D På UL, så du at det kun var 1 eller ble du kun fortalt? Har du hørt på hjertelyd?
tìme'em Skrevet 29. mars 2011 #17 Skrevet 29. mars 2011 Gratulerer, så moro!! Samme skjedde venninna mi nylig. Oppdaget bare et barn på ultralyd i uke 13 men på ordinær ultralyd fant de to fine jenter:-)
**lucy** Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #19 Skrevet 29. mars 2011 Tusen takk for gratulasjonene alle sammen! Jeg måtte lete fram ultralydbildene for å være sikker på at det virkelig er sant. Tar visst litt tid før det sklir inn. Jeg har hørt hjertelyden to ganger. Hverken jordmor eller lege fant ut at det var to da, men legen min stusset på symfysemålet sist kontroll. På ultralyd i uke 10 så jeg skjermen selv også, men det var et gammelt apparat, så det kan kanskje forklare at den ene tvillingen klarte å gjemme seg. Det var ikke en spesielt grundig undersøkelse. Så moro at det er flere som venter tvillinger! Gleder meg til å følge dere!
**lucy** Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #20 Skrevet 29. mars 2011 Vi har en gutt og en jente fra før. Dobler antallet! Har litt høy puls i dag.. Jeg bor for tiden i Hordaland, men skal flytte til Ålesund nå til våren, så jeg skal føde der. Ser fram til å bli tettere fulgt opp nå framover. Så mange spørsmål som dukker opp! Er det vanlig å bli satt i gang tre uker før?
SuperMoM <3 Skrevet 30. mars 2011 #21 Skrevet 30. mars 2011 Gratulerer så mye og velkommen i "klubben" Jeg venter også nr. 3 og 4 og jeg skal også føde i Ålesund ^^, Termin 30.juni jeg da:p
**lucy** Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #22 Skrevet 31. mars 2011 Så kjekt å vite at d finnes noen andre i Ålesund som er i samme situasjon som oss! Vi skal flytte til Valderøya. Hvor bor du Jolene84?
SuperMoM <3 Skrevet 31. mars 2011 #23 Skrevet 31. mars 2011 Jeg bor i ei bygd som heter Ørsta. Blir vel 1time unna Ålesund,men sykehuset her tar ikke imot risikofødsler så da blir jeg sendt til Ålesund
**lucy** Skrevet 1. april 2011 Forfatter #24 Skrevet 1. april 2011 Svigerinnen min har født tvillinger i Ålesund og skryter av oppfølgingen. Kjipt med en times reisevei, men d er kanskje ikke d dummeste å føde på et sykehus med høy kompetanse når d er snakk om risikofødsler. (Grøss, tenk at d er snakk om risikofødsel.. Kjenner jeg venter litt med å forholde meg til det.. )
andy69 Skrevet 2. april 2011 #25 Skrevet 2. april 2011 Gratulerer! Kjempe moro, men veldig annenledes svangerskap, syne jeg. Er i uke 23 med en gutt og jente i magen. Var ekstrem trøtt og kvalm, men så morsomt nå, når to som sparker. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå