Gå til innhold

Tok en test kun på morro i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og etter knapt 2 minutter så dukket det jammen meg opp en ekstra strek på g-testen (billigtest) , så klart veldig svak, men til at den synes på en meters avstand..

Jeg tør ikke juble for høyt, er bare 18 dager siden SAen.. Jeg hadde jo lovd meg selv og holde meg til 20 April, men jeg hadde eg som bare lå her å slang å jeg har bestilt inn nye som kommer i posten i morgen..:) såå er ikke krise..

Men hva tror dere ? Er det MULIG å være gravid igjen 18 dager etter SA ?

-PS; jeg har testet negativt på g-test etter SA'en og fått negative blodprøver så jeg VET at det ikke er hcg igjen fra forrige graviditet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åyyy...

det var tidlig..

når hadde du el da?

noen tester kan vel vise posetive 1 uke etter el..

har nettopp hatt en SA her å...

14dager siden blødningene staret.

sjekker etter el nå..

vet ikke helt hvordan jeg skal regne ikm..

regnes det etter hva som er normal mens dato, eller fra blødning på sa?

lykke til..

gøy hvis det har klaffet så fort hos deg da.

Skrevet

Ja, det er tidlig ja..men det er ikke fra forrige graviditet, det vet jeg , for hcg forsvant fort !

Jeg har ikke blitt så "gal" hehe at jeg har testet med EL tester, jeg har bare hatt sex omtrent hver eneste dag siden jeg slutta å blø etter SA'en..

Kjenner på kroppen når jeg har EL , å det tror jeg var ikke mange dagene etter SA'en , usikker på dato...

Jeg blødde i kun 3, nesten 4 dager..

Skrevet

Gratulerer så masse! :D Vil nok tro den er helt sikker den testen, siden du både har fått negativ test etter SA og fått det påvist med blodprøve.

Selv ble jeg akkurat like raskt gravid etter min første SA for over 3 år siden... :) :)

Hadde en SA i uke 8+5 i begynnelsen av januar 2008, i slutten av januar 2008 var jeg gravid igjen ;)) bare 14 dager etter :D Og en nyyyydelig guttebaby kom til verden høsten samme år! Og bare for å nevne det, jeg testet også negativt først (før helga pga fest med jentene det året), og så kom den positive testen opp etter helga (pga symptomer på svangerskap igjen, men trodde aldri i livet at det var muuuulig sååå fort!!!). Men det er fullt mulig, og vår elskede sønn er nok det vakreste beviset på det :)))

Jeg begynte å blø den 9.januar den gang (har enda svangerskapskjemaet etter graviditeten med lille blå så det står skrevet i rubrikken der), og den 11.januar det året regnes på skjemat som første dag i siste mens pga tidlig ultralydmålinger i uke 9 og uke 12 det året.. Han kom 5 dager før ultralydtermin, men var godt over 4 kg! Hihi :D

Jeg ønsker deg all lykke og hell i mnd fremover! :)) Og gratulerer igjen!!!! :) :)

Skrevet

Jeg har bestemt meg for at barnefar og min mor ikke får vite det før etter påske ! Dette pga. jeg ønsker ikke å se dem knust igjen pga. nok en mulig SA, jeg har delt det med 1 venninne, fordi hun er så sinnsykt god støtte !!

Men jeg snakket med legen i sta på tlf, dem sa at det er fullt mulig og være gravid igjen så fort etter en SA...

Men dem sa også at jeg skal bare ta det rolig en ukes tid å ta en ny test neste mandag, er den og positiv, så skal jeg ringe opp igjen da ! :)

*spennende*

Skrevet

Så spennende, gratulerer så mye!!! Det er fullt mulig å bli gravid så fort igjen, og du har jo alderen på din side (i motsetning til bl.a. meg selv... :-B). Husker da jeg hadde en SA i beg. av mars 2005, da ble jeg gravid igjen i slutten av mars samme år. Krysser fingrene for at spira sitter denne gangen :-) Du er jammen beinhard om du klarer å ikke si det til barnefar før etter påske, det hadde aldri jeg klart, hehe.

Skrevet

Jaaa, men jeg hadde jo forventet at testen skulle være negativ så jeg tenker jeg tester neste mandag igjen, er den positiv da og, så skal jeg juble :D

det er jo igjen fryktelig tidlig, snakk om 18 dager siden jeg mistet..sååå... Men tusen takk til alle dere som har troa <3 for om jeg er gravid så sittern ! Helt frem til desember ! For det har jeg bestemt ! Hehe :)))

Skrevet

Å gud så spennende, håper du er gravid:o). Jeg hadde selv en SA for 15 dager siden og bare venter og venter på at EL skal komme!!!. Ja vi håper på å bli gravid med en gang, vil ikke vente!! :o). Lykke til :o)

Skrevet

Jeg håper som en helt selv ! :) får jo vite det helt sikkert om en uke :):)

Sjansen er jo stor så ? Jeg krysser alt jeg har av fingrer å bein :):)

Skrevet

To good to be true, i dag var den negativ igjen, men er jo ikke sikkert enda da, det er jo fortsatt lenge igjen til man kan fast slå endelig resultat, etter den 3 - 7.April får jeg et mer konkret svar, er jo aaaltfor tidlig å teste nå ! :P men, det kan godt hende det er en spire inni der, åsså er det i for tidlig fase ennå til at det kan slå ut på tester, er i allefall full av syptomer, spesiellt dårlig i magen / kvalme, å munntørrhet, som jeg husker sist..

Ikke blør jeg enda heller.. såå...som legen sa, at om jeg fortsetter å teste denne uka her, så kan det gå både opp å ned pga det er tidlig, men tester jeg igjen på Mandag får jeg nok et bedre svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...