Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er i dag uke 12 og jubler høyt!! Kjempe deilig! Samboer fikk litt panikk i går, det har gått sykt fort sier han. Jeg er ikke helt enig men men.. Men i går tok en veninne kontakt på chatten på facen og var sur. Hun har vært sammen med en kompis av meg og samboer i nesten 5 år da hun slo opp i fjor en gang så eg har holdt kontakten fordi hun har villet det. Har igrunn ikke følt at vi er kjempe gode veninner. pluss eg er dårlig på å ta kontakt med veninner.. min samboer er min bestevenn så eg går ikke til veninner med problemer og bekymringer for å slippe å få ting som eg stiller opp for deg uten å forvente noe tilbake som hun påsto i går. noe som ikke er tilfelle i det hele tatt.. heller omvendt. Men tingen er den at hun traff en ny fyr kort tid etter og no var det slutt for noen uker siden. Hun påstod at jeg ga faen når hun sende melding om det. Jeg prøvde å forklare hvor dårlig jeg har vært i det siste og har ikke holdt kontakt med noen andre med mindre de ringer meg.. Men det var ikke godt nok. jeg hadde aldri vært den som tok kontakt. så hun slettet meg fra facen.. jeg sa at jeg trenger veninner jeg kan stole på at tåler at jeg ikke tar kontakt på en stund.. og hun trengte ikke veninner som bare tenkte på seg selv! det siste året har vært preget av baby tanker og ønske om å få en liten en og nå har vi klart deg og da får eg dette.. det er utrolig kjipt.. men eg tar det ikke så tungt for tåler hun ikke at vi ikke har kontakt på en stund hvordan blir det da når babyen kommer? Beklager klagingen men jeg blir så irritert!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143074294-lykke-men-frustrert-over-veninner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelda75 Skrevet 29. mars 2011 #2 Del Skrevet 29. mars 2011 Tror de aller fleste har vært borti sånne venninner, selv om det for noen kan være vanskelig å innrømme. Ikke la deg terorisere av henne. Det er ikke lett, jeg vet, men på den annen side er det som du sier viktig å ha ekte venner rundt seg. Rart hviodan vennekretsen endrer seg i takt med livs situasjonen man er i. Sånn er livet. Ekte venner har du uansett.De ville aldri diktere livet ditt eller kjefte for at de ikke gjør som de vil Det er fjortis oppførsel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143074294-lykke-men-frustrert-over-veninner/#findComment-143080072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #3 Del Skrevet 29. mars 2011 Ja, jeg er helt enig! Man endrer jo seg og det gjør jo venner og. Jeg blir gal av sånne folk. hun slettet med fra facen det var hennes måte å ikke være min veninne lenger på. Helt greit sa eg, men vær litt mer voksen om det og si det rett ut istede.. jaja.. Klar for nye venner som dukker opp i forhold til å få baby :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143074294-lykke-men-frustrert-over-veninner/#findComment-143081236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå