Gå til innhold

Hun sier MAMMA :D.. Men tannebissene uteblir..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille loppa vår er plutselig blitt så stor.. 7 1/2 mnd freser hun rundt i gåstolen sin og gjemmer seg i gardinene og sier BØ.. ser hun seg selv i speiler vinker hun og sier DER.. Pappa har hun sagt et par uker, men på lørdag sa hun MAMMA :D, og nå går det i ett.. Mamma, mamma.. åå, jeg smelter helt jeg..! Men, tannebisser har hun ikke fått.. Storebror fikk første tannen når han var 6 mnd så har på en måte ventet på de siden.. Når fikk barna deres tenner? Og evt begynte å si noen ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh hvilken glede! Gleder meg til vår begynner å snakke, men synge kan hun, jodler med som bare det når jeg synger til henne.

Skrevet

Hehe, så herlig da :).. det er så mye nytt som skjer nå, tiden bare flyr fra meg. Syns hun nettopp ble født og nå er hun plutselig så stor..

Skrevet

Gutten min på 8 mnd har ingen tenner enda, og sier heller ikke mamma : ) bare dædædada jajajajja dadada... sa pappa en dag da. (hang seg litt opp tror jeg? var kun den dagen).

Ang tenner. Det sies at jo senere de kommer jo sterkere er de :-)

Skrevet

Ja det er jo også veldig individuelt når tennen kommer, og når de begynner å snakke og sånn.. Men merker at hvis storebror gjorde noe i en viss alder, så tror jeg liksom at hun skal gjøre de samme tingene i samme aldr, men det er jo ikke sånn.. De kommer når de kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...