-mtp- Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Har lurt å bytte ut noe her.. Hva pendler, kort, kuler osv er dere førnøyd med? de eg har er noen år gammel men vil ha noe nytt samt prøve ut englekort å se om eg får det til.... (alle kort MÅ vere på norsk ) eg er elendig på Engelsk når det kommer til oversetting osv :s Hva nettsider vet dere om osv har mangen nettsider eg og men vert inne på de så magen dager og kommer ikke noe nytt osv.... Send gjerne svar på PM
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 hei jeg bruker legacy of the divine tarot stokken og er super fornøyd, kortene er ren kunst og utrolig lette å lese denne kunstneren kommer ut med orakel kort nå i april også, gleder meg som en unge!! http://www.ciromarchetti.com/ciromarchetti/Legacy_Tarot.html jeg bruker også mange forskjellige doreen virtue orakel stokker, de fleste kan du nok få kjøpt på norsk i norge, men om du finner noen på engelsk så oversetter jeg gjerne for deg i ett word dokument, synes sånt er morro ellers bruker jeg ikke så mye krystaller til readinger, men til healing og da plukker jeg alltid litt på dagsfølelse så kan ikke helt anbefale noe der bruker en bergkrystall pendel og den er veldig god det er utrolig mye fint å finne, så masse lykke til!!
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 hehe blir det engelsk kort får du oversette da har sett litt på den bergkrystall pendelen.. skal bestille no til uken så håper eg finner noe som er bra og noe som dere er førnøyde med så håper eg blir like fornøyd hehe.... tror eg har en pendel som vil pensjonere seg i dag var den helt på bær tur med meg... plutselig fikk dne opp at eg var gravid nå og så var eg ikke det og fikk ikke noe respons fra den kansje på tide med en ny en
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 om du er veldig glad i pendelen kan du jo prøve å rense den litt, kortene mine kan også gå i stå men da gir jeg de litt pause og healing og så er de på nett igjen rimlig raskt og ja oversetting er morro, så ikke la det være noe hinder
HOPE08 Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 hei igjen kjære deg jeg har kjøpt mine englekort og min pendel hos nina det meste er på norsk hos henne her har du adressen rask levering jeg er veldig fornøyd med henne http://ninashop.no/
Leo<3 Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Jeg bruker Rider Waite tarot kortene, jeg har liksom aldri klart å bestemme meg for hvilke andre kort jeg vil kjøpe. Synes de er veldig lett å lese, også stoler jeg sånn på de at jeg har liksom ikke så lyst å bytte de ut. Men er veldig nysgjerrig på englekort, noen som kan fortelle litt om hvordan de er i forhold til tarot? Også har jeg en ametyst pendel og en rosenquarts pendel, men jeg har aldri likt å bruke de så jeg har de under hodeputa mi, da de gir meg veldig tydlige drømmer.
HOPE08 Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 jeg bruker engle kort englekortene mine veileder de jeg setter energiene demmes i. tarot kort har jeg ikke prøvd ennå men har veldig lyst å prøve. Engle kortene får opp hva de trenger hjelp til å slippe bekymringene sine. og veileder hva de skal gjøre videre. er ikke så lett å forklare men jeg er veldig fornøyd med kortene mine og engle kort er noe jeg vil annbefale fortell litt mer om tarot kort av pendel har jeg Bergkrystall og er STOR fornøyd med den
Leo<3 Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Hvilke englekort har du? Jeg bruker tarot kortene til å se alt mulig egentlig. Du følger forskjellige mønstre å legge kortene i, hver plass i mønsteret står for en ting. Jeg har også laget egene mønstre og opplever ofte at det gir like mye svar som de standard leggene. Jeg tror hjelperne mine svarer igjennom kortene. Kunne skrevet en bok om dette men man stiller rett og slett spørsmål og får svar ved hjelp av kortene. Vurderer å kjøpe meg en bergkrystall ettersom at det sies at den skal forsterke effekten av ametyst og rosenquarts. Jeg har aldri stolt på mine pendler, føler jeg påvirker svaret med hånden og har ikke funnet ut hva som er ja og nei med de enda heller. Noen som har tips til hvordan jeg skal bli bedre "venn" med de?
HOPE08 Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 det er noe i samme duren med engle kort (orakel kort) for å være helt nøye du legger i mønster og hvær av dem står for forskjellige ting mine kort heter " Budskap fra dine Engler " jeg vet ikke om det virker veldig teit det jeg gjør med min pendel jeg takker og kysser pendelen for hvert svar jeg får jeg stryker den og viser den mye kjærlighet. jeg legger vell hele sjela mi i pendelen og pendelen min viser kjærlighet tilbake hva gjør dere ?
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2011 hehe tidig satt akkurat å sog på de korta og gjekk inn for å kjøpe de
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2011 hehe pendelen min har gått ned i skuffa no Men log den på bomull og ned i gull skrinet mitt for hver gang eg brukte den og fikk et bra svar
HOPE08 Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 de kortene er så flotte jeg er så fornøyd med de kortene men vil også ha meg tarot kort men jeg må også ha de på norsk hehe noen som har en anbefaling der?
-mtp- Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 28. mars 2011 eg har no Den gylne tarot kortene og er kjempe fornøyd, men har lyst på 1-2 sett til ..
HOPE08 Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 jeg er uansett kjempe fornøyd med bergkrystall pendelen min <3 anbefaler den altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå