Snappie Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Trenger å høre om behandling ellers tips som faktisk har hjulpet deg mot hemoroider... Nærmer seg slutten av sv. skapet for meg og der...dukker de opp.... Skikkelig vondt å reise seg, gå på do, ligge, sitte, gå... alt!!!
lykkelig fødeklar*aprilspire Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 helosan salve fungerer supert;) lindrer og er ikke farlig. den selges på apotek, en knallblå tube med hvit skrift;) ellers er det salve på resept som har hjulpet meg tidligere(før svangerskapet), men jeg måtte til slutt inn for operasjon... nå- snart ett år etter operasjonen, har jeg fått 5 nye store....æsj..
<3 2prinser <3 Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Har ikke tips dessverre, men er i samme situasjon selv...de dukket opp nå på slutten! Og da lurer jeg på hvordan det skal bli etter fødselen?? Går det greit å føde med dette? Håper du blir bedre fort! :-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 sitte i grønnsåpe og smøre med scheriproct etterpå funket veldig fint her!
♥bebi♥ Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg veit ikke om jeg har en hemoroide eller en rift.. jeg tør faktisk ikke å se for jeg har helt angst for sånne ting.. Jeg bruker sinksalve, jeg! Skulle det bli værre eller ikke gi seg, går jeg nok til innkjøp av hemoroidesalve.. wæwæ, hater det! Lykke til!
AnonymeAnine Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Jeg brukte Propolis-krem sist jeg var gravid og det fungerte bra mot både selve hemoroiden og kløen. Den får man kjøpt på helsekost.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 29. mars 2011 #7 Skrevet 29. mars 2011 Zink salve funker fint for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå