Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, mandag 28.mars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 16 dager igjen, gruer noe helt vanvittig til fødselen, men gleder meg desto mer til den er overstått.. Synes tiden flyr så fort, har liksom ikke hatt like mye tid til fundering og det å drømme denne gang.

Har hatt mye kynnere, og noen ganger kan de komme regelmessige, nesten så jeg tror det er fødsel på gang, men den gang ei. Skal ruge godt de siste dagene, man vet jo aldri om dette er siste gang man kjenner noe så fantastisk som et menneskenbarn som ligger der inne og kommuniserer:-)

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 4 dager over termin her.. og gleder meg ekstremt til fødsel, nå er jeg veldig klar for å få møte lille prinsen i magen :D håper noe skjer snart :)

Skrevet

2 dager over termin her, så venter bare på at noe skal skje :)

Skrevet

3 dager over termin, venter og venter:-)

Skrevet

Har 19 dager igjen her, og er veldig klar for at vesla skal komme! :)

Fikk 12 dager før ul termin sist gang, så håper litt på før termin denne gangen også :)

Skrevet

3 dager over termin her og, men ingen tegn til fødsel med det første..

Skrevet

18 dager igjen:) Håper det skjer noe snaaaaart, for denne gangen er jeg utålmodig ja!

Skrevet

4 dager igjen her og superklar!!! Masse maserier hver natt - gjerne flere timer av gangen, regelmessig og vonde... Satser på at noe skjer snart! :)

Skrevet

27 dager igjen å gleder meg masse te babyen kommer:-)

har sove godt i natt for første gang på 2 mnd!

Skrevet

17 dager igjen her nå.....fikk 17 dager før termin forrige svangerskap.....rar dag idag, egentlig......gleder meg til å se hvem som er der inne:) Hold ut jenter:)

Skrevet

22 dager igjen, gikk 8 dager over sist men håper, håper jeg slipper det denne gangen! Uansett er det ikke lenge til :)

Skrevet

17 dager igjen. Tar dagene med knusende ro, siden jeg fødte 4 dager over sist!

Skrevet

11 dager igjen. Skal på min andre time med igangsettingsnåler hos akupunktør i dag, håper lillegutt er klar til å komme ut snart.

Skrevet

26 dager igjen!

Skrevet

28 dager til termin! :-)

Skrevet

2 dager over termin, og fortsatt veeeldig klar:)

Skrevet

26 dager igjen nå og veldig klar for å møte lillegutt ;)

Skrevet

Termin i dag....og ny "telledato" er overtidsdatoen; 8.april.

Så; 11 dager til overtid! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...